شناسهٔ خبر: 41822511 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

۲۶ داوطلب کرونایی در تهران آزمون کارشناسی ارشد می‌دهند

باشگاه خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ۲۶ داوطلب مبتلا به کرونا در شهر تهران شناسایی شدند که تمهید لازم برای برگزاری آزمون این افراد هم اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره داوطلبان مبتلا به کرونا که در بیمارستان آزمون خواهند داد، بیان کرد: از ۸۵ نفر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد که به کرونا مبتلا هستند ۲۶ نفر در تهران هستند و از این ۲۶ داوطلب یک نفر در بیمارستان مسیح دانشوری و ۲۵ داوطلب در بیمارستان طالقانی بستری هستند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه درباره تعداد دریافت کنندگان کارت ورود به جلسه کنکور اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار ۵۱۳ هزار و ۶۴۷ نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۵۰ درصد از داوطلبان زن و ۵۰ درصد داوطلبان مرد هستند؛ به عبارت دیگر ۳۴۴ هزار و ۵۵۸ نفر زن و ۳۴۹ هزار و ۸۵۹ نفر مرد هستند.

زرین آمیزی ادامه داد: بر اساس آمار نهایی ۷۴ درصد کارت ورود به جلسه را دریافت کرده اند و این آمار نهایی نیست به این دلیل که داوطلبانی که در دو روز دیگر آزمون دارند نیز هنوز می توانند کارت خود را دریافت کنند.

نظر شما