شناسهٔ خبر: 41788479 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد

تکیه بر توان داخلی برای کمک به صنعت و تجارت

ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: نگاه امروز ما به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، نگاه امنیتی است، چرا که در یک جنگ نابرابر در عرصه اقتصادی با دشمنان قرار داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز (سه شنبه) در حاشیه جلسه این کمیسیون که با حضور سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد، افزود: راه حل‌هایی امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح شد مبنی بر اینکه در این فضا چگونه می‌شود در جهت برون رفت گام از مشکلات برداشت و مشکلات معیشتی مردم را رفع و به رشد تولید سرعت بخشید؟.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در این نشست بر روش‌ها و راه‌هایی که مقام معظم رهبری برای رفع موانع تولید عنوان داشته اند، تاکید شد.

وی فعال سازی کارخانجات و صنایعی که تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند را از جمله گام‌هایی دانست که می‌توان تحریم‌ها را پشت سر گذاشت.

ذوالنوری تصریح کرد: با افزایش توان داخلی در سال جاری که سال جهش تولید نامگذاری شده است می‌توانیم به بسیاری از این مشکلات فائق آییم.

وی همچنین گفت: تکیه بر توان داخلی روز به روز در کشور بیشتر می‌شود و برون رفت از این موضوع می‌تواند به صنعت و تجارت حرکت جدی و مثبتی دهد.

نظر شما