شناسهٔ خبر: 41786786 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

اینفوگرافی اختصاصی/

مهمترین دستاوردهای گردانهای قدس در عملیات اطلاعاتی «خانه عنکبوت»+ تصویر

گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تازگی از عملیاتی اطلاعاتی و بسیار پیچیده رونمایی کرد که طی آن سیستم جاسوسی رژیم صهیونیستی از سوی نیروهای مقاومت مورد نفوذ قرار گرفته و اطلاعات آن کاملا در اختیار گرفته شده، مساله ای که بیش از پیش فرسودگی و اضمحلال ساختارهای رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی را نمایان ساخته است.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)، گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تازگی از عملیاتی اطلاعاتی و بسیار پیچیده رونمایی کرد که طی آن سیستم جاسوسی رژیم صهیونیستی از سوی نیروهای مقاومت مورد نفوذ قرار گرفته و اطلاعات آن کاملا در اختیار گرفته شده است.


شبکه «المیادین» لبنان به تازگی و بنابر وعده هفته گذشته گردان های سرایاالقدس مبنی بر افشای تازه ترین اسناد از چگونگی نفوذ نیروهای سایبری شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به ساختارامنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مستندکوتاهی را در این رابطه به نمایش گذاشت.
 
سرایا القدس در این ویدیو تلاش  برای نفوذ به سامانه سربازگیری و دستیابی به هویت نظامیان و جاسوسان مشغول به فعالیت داخل شاباک (اداره امنیت و اطلاعات اسرائیل) را نشان می دهد.


سرایاالقدس به منظور موفقیت در این مسیر پر پیچ و خم در فواصل زمانی گوناگون اقدام به استخدام و بکارگیری نیروهای مجاهد و مومن به مبارزه با رژیم اشغالگر می کند و بالاخره هم در بدست آوردن اطلاعات امنیتی گسترده از رژیم اسرائیل موفق می شود.


این مستند نحوه برقراری ارتباط میان افسران و نظامیان رژیم صهیونیستی و همچنین سیطره پیدا کردن بخش سایبری سرایا القدس بر تحرکات و فعالیت های افسران جاسوس ارتش اسرائیل را به مخاطبان در سرتاسر جهان نشان می دهد.


 در این ویدیو همچنین نقاط آسیب پذیر دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی در سربازگیری و همچنین جاسوسان فلسطینی که 4 سال توسط نیروهای سرایاالقدس (باهماهنگی جاسوس خودی) پیگیری می شده است، نیز نمایش داده می شود.


در این اینفوگرافی به دستاوردهای گردانهای قدس به طور خلاصه اشاره کرده ایم:

 


برای مشاهده اینفوگرافی در اندازه اصلی در اینجا کلیک کنید


تهیه و تولید: محمدعلی تخت رونده

انتهای پیام/

 

نظر شما