شناسهٔ خبر: 41786513 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ایکر کاسیاس | بیانیه رسمی باشگاه رئال مادرید در خصوص خداحافظی اسطوره

پویا نیّری وند

ایکر کاسیاس، دروازه بان و کاپیتان سابق باشگاه رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

ایکر کاسیاس، اسطوره فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید بالاخره دستکش های خود را آویخت و اعلام بازنشستگی کرد. به گزارش طرفداری، باشگاه رئال مادرید به همین مناسبت بیانیه ای رسمی منتشر کرده است:

به دنبال خداحافظی ایکر کاسیاس از فوتبال حرفه ای، باشگاه رئال مادرید قصد دارد قدردانی، محبت و تحسین خود را نسبت به یکی از بزرگترین اسطوره های باشگاه ما و دنیای فوتبال ابراز کند. ایکر کاسیاس بهترین دروازه بان تاریخ باشگاه رئال مادرید و فوتبال اسپانیا، در سن 9 سالگی به جمع ما پیوست. او اینجا شکل گرفت و به مدت 25 سال از پیراهن ما دفاع کرد و به یکی از کاپیتان های نمادین تاریخ باشگاه تبدیل شد. ایکر کاسیاس قلب و محبت مادریدیسمو ها را به دست آورد و یکی از نماد های ارزش های رئال مادرید است.

امروز یکی از مهم ترین فوتبالیست های تاریخ 118 ساله باشگاه رئال مادرید از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد، بازیکنی که ما عاشقش بودیم و تحسینش می کردیم، دروازه بانی که میراث باشگاه رئال مادرید را با زحمات و رفتار استثنایی اش در داخل و خارج از زمین گسترش داد.

ایکر کاسیاس در قلب همه هواداران رئال مادرید جای دارد و تا ابد هم همینطور خواهد بود. رئال مادرید، باشگاه زندگی کاسیاس، دوست دارد عشق و محبت خود را نثار او و خانواده اش کند.

نظر شما