شناسهٔ خبر: 41779362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون علمی ‌رئیس جمهور: توجه بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در بخش دانش‌بنیان افزایش یافت‌

گروه استان‌ها ـ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از افزایش توجه بخش خصوصی کشور به سرمایه‌گذاری در بخش اقتصاد دانش‌بنیان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنبم از یزد، سورنا ستاری دقایقی پیش در حاشیه بازدید از دستاورد‌های رباتیک دانشگاه آزاد یزد اظهار داشت: دانشگاه آزاد یزد پتانسیل فوق‌العاده‌ای در بخش اقتصاد دانش بنیان دارد و بزرگترین مزیت این فعالیت‌ها این است که همه‌ مسئولان و مردم عادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی علاقه‌دارند در بخش اقتصاد دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری کنند و اتفاقات بزرگ را در استان یزد رقم بزنند.

ستاری گفت: در این صنایع دانش بنیان سرمایه‌گزاران تمام اقدامات و توان خود را متمرکز کرده‌اند تا این اقتصاد رشد پیدا کند، این عملکر‌دهای خوب، مسئولین ما را سنگین می‌کند که در حوزه‌ زیر ساخت‌ها سرمایه‌گداری کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: دولت‌ هم باید حتما در زیر ساخت‌ها سرمایه‌گذاری کند و امکانات لازم را آماده کند، امیدواریم تصمیماتی که در جلسات آتی می‌گیریم نتایج خوبی در حوزه‌ی توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از شرکت‌ها در قالب وام، تسهیلات، شتابدهنده‌ها و غیره ایجاد شود.

ستاری امروز در ادامه سفر خود به استان یزد با حضور در پارک علم و فناوری اقبال یزد از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این پارک بازدید می‌کند و پس از آن، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفت‌و‌گو می‌کند.

انتهای پیام/784/ش

نظر شما