شناسهٔ خبر: 41762458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عامل انتشار فیلم امر به معروف مأمور انتظامی خراسان شمالی دستگیر شد

گروه استان‌ها- مدیرکل اطلاعات خراسان شمالی از دستگیری عامل انتشار فیلم امر به معروف مأمور انتظامی خراسان شمالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناجی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در بجنورد٬ با اشاره به اقدام غیر اخلاقی در انتشار فیلم مامور ناجای خراسان شمالی در حین انجام وظیفه در کانال‌ها و صفحات معاند نظام٬ اظهار داشت: این اقدام مامور ناجا در راستای انجام وظیفه شرعی و قانونی و مصداق امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی افزود:  در راستای حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر و تقدیر از اقدام مؤمنانه این مأمور محترم ناجا، عامل ارسال و انتشار این فیلم به صفحات مجازی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات خراسان شمالی و در کوتاه‌ترین زمان، دستگیر شد.

به گزارش تسنیم٬ چندی پیش یک مامور وظیفه‌شناس ناجای استان در اقدامی در راستای امر به معروف و نهی از منکر به وضعیت کشف حجاب دختری در یکی از فروشگاه‌های بجنورد تذکر داده بود که فیلم این ماجرا در صفحات منتسب به یکی از عوامل معاند نظام منتشر و هجمه‌هایی علیه نظام و ناجا شکل گرفت. بعد از این جریان موجی از سپاس و تقدیر از اقدام انقلابی این مامور ناجا در سطح ملی و استانی ایجاد شد.

روز گذشته نیز ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی با اهدای هدایایی از این اقدام مومنانه مامور ناجا تجلیل و سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/311/ش

برچسب‌ها:

نظر شما