شناسهٔ خبر: 41757863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

فرماندار اردبیل: ۷۰ نفر از مهمانان یک مراسم عروسی آلوده به ویروس کرونا شدند

صاحب‌خبر - مسعود امامی‌یگانه پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری ومقابله باویروس کرونا در اردبیل از بازگشت محدودیت‌ها باتوجه به وضعیت قرمز در شهرستان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: مردم باید این ویروس را جدی بگیرند.
وی افزود: با توجه به تعطیلات آخر هفته تمام مراکز گردشگری شهرستان اردبیل در روزهای پنج شنبه و جمعه و شنبه تعطیل است و با توجه به وضعیت قرمز کرونا از پذیرش گردشگر در این روزها معذوریم چرا که سلامت مردم خط قرمز ما است.
فرماندار اردبیل بیان کرد: قرار شد به مدت یک هفته از امروز فعالیت و خدمات رستوران‌ها و مراکز غذایی در اردبیل به صورت بیرون‌بر باشد و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.
فرماندار اردبیل افزود: متاسفانه در یک عروسی در اردبیل 70 نفر به ویردس کرونا مبتلا شدند و حتی فوتی نیز در این عروسی گزارش شده و از هرگونه برگزاری مراسم عروسی و ترحیم جلوگیری می شود ومردم باید به این امر اهتمام داشته باشند.
امامی یگانه افزود: تاکسی‌ها و خط واحدها موظف هستند سرنشین اضافی سوار نکرده و خدمات دهی به افرادی که ماسک پوشیده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند انجام شود در غیر این صورت خدمات ارائه نشود.
وی گفت: پاساژها و مراکز فروش و بازارها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند درغیر این صورت مراکز پلمب می‌شوند.
فرماندار اردبیل تصریح کرد: متاسفانه برخی مراکز پروتکل‌ها رعایت نشده بود که این مراکز پلمب شود و سلامت مردم شوخی بردار نیست واگر بازار و پاساژها رعایت نکنند تعطیل می‌شوند.
امامی یگانه گفت: مانور فاصله‌گذاری اجتماعی در اردبیل برگزار می‌شود و نظارت‌ها و بازرسیها در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در اردبیل تشدید می شود.
وی گفت متاسفانه آمار فوتی ها و بستری ها ومبتلایان ویروس کرونا در اردبیل افزایش یافته است و مردم باید نسبت به سلامت خود وخانواده هایشان حساس باشند وپروتکل های بهداشتی را رعایت کرده وماسک زده و از تجمع برگزاری مراسم خودداری کنند.

نظر شما