شناسهٔ خبر: 41734292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

مجلس

توهین نماینده مجلس به علی مطهری و حمایت قاطع از چین/ علی مطهری واکنش نشان داد

محمود احمدی بیغش نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ شازند در هشتمین و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان شمالی در دولت محمود احمدی نژاد بود. او برای دور نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شد؛ و پس از آن استاندار خراسان شمالی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود احمدی بیغش، نماینده شازند و عضو کمیسیون امنیت ملی که طی همین ماه قبل از شروع به کار مجلس یازدهم یکی از پرحاشیه ترین نماینده های مجلس انقلابی یازدهم نام گرفته است در نطق امروزش در مجلس علی مطهری را نماینده بی خاصیت معرفی کرد و اعلام کرد مسلمانان کشور چین هیچ مشکلی با دولت شان ندارند و دادستانی باید به گفته های مطهری در دفاع از مسلمانان چینی ورود پیدا کند.

گفتنی است علی مطهری روز قبل در توییترش نوشته بود:

مگر مسلمان چینی چه تفاوتی با مسلمان یمنی یا فلسطینی دارد؟

واکنش مطهری به سخنان توهین‌آمیز نماینده شازند

 علی مطهری؛ فعال سیاسی و نماینده سابق مجلس به انتقاد احمدی بیغش؛ نماینده شازند در مجلس یازدهم از وی در خصوص مسلمانان چین واکنش نشان داد.

نماینده شازند و عضو کمیسیون امنیت ملی در اظهاراتی توهین‌آمیز خطاب به علی مطهری گفته بود: علی مطهری یک نماینده بی‌خاصیت بود! مسلمانان چین هیچ مشکلی با حکومت‌شان ندارند و  دادستانی باید به اظهارات مطهری در دفاع از مسلمانان چینی ورود پیدا کند.

مطهری در توئیتر خود نوشت: 

محمود احمدی بیغش نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ شازند,اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,مجلس

نظر شما