شناسهٔ خبر: 41664400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مأموريت شوراي هماهنگي خدمت صادقانه به مردم است

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مردمی که در 23 تیر 78 جواب دندان شکن دادند ، امروز اجازه توطئه نخواهند داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از ورامین، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان و فعالان برگزاری مراسم انقلاب شهرستان ورامین که در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد ، طی سخنانی اظهار کرد: می‌توانیم یک نگاه سطحی نگارانه برای شورا تعریف کنیم و یا  نقش ، ماموریت و رسالت شورا را یک نگاه عمیق و واقع بینانه دانست.
وی ادامه داد: در این نگاه سطحی که معمولا ما متاسفانه شاهد هستیم حتی بعضی از چهره هایی که انتظار نیست با همین نگاه کاملا سطحی به این نهاد و کارکرد توجه دارند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فراسازمانی است ، یعنی مجموعه ای که از نهادها ، سازمان‌ها و تشکل‌ها تشکیل شده و مأموریت ، جامعیت و ویژگی‌هایی دارد که همه را دور هم جمع کرده است.
لطفی خاطرنشان کرد: اگر نبود نگاه فرا سازمانی چگونه این شخصیت ها اینگونه می پذیرفتند و دور هم جمع می شدند و برای انجام ماموریت تدبیر می کردند.
وی بیان کرد: کار اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبلیغ با ریشه قرآنی است ، تبلیغی که با فتح قله های به یاد ماندنی و مثال زدنی و فراموش نشدنی در مقاطع و در بزنگاه ها و پیچ و خم ها و فراز و نشیب های انقلاب در برابر نظام سلطه وجود دارد است و کار ، صاحب اصلی و صحنه آفرین واقعی خود مردم هستند ؛ مردمی که دل هایشان به دست خداوند متعال است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: وظیفه همه ما در کسوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مدیریت مراسم و برنامه های انقلاب است ، یعنی کار به دست خود مردم است و تنها مدیریت مراسم با شورا است.
وی گفت: مأموریت اصلی شورای هماهنگی دوری از مسائل جناحی و سیاسی، حاکمیت محوری، حفظ ارزشها و خدمت صادقانه به مردم است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرگز جناحی عمل نکرده است و از هیچ دولت خاص ، حزب و گروه خاصی حمایت نکرده است بلکه با اقتدار روی پای خود ایستاده است ؛ مردمی که در 23 تیر 78 جواب دندان شکن دادند ، امروز اجازه توطئه نخواهند داد.
لطفی در پایان سخنان خود افزود: نظام جمهوری اسلامی با تدبیراتی که مسوولین اندیشیده مراسم محرم و صفر را به صورت اقتضایی برگزار خواهد کرد ، چرا که ما هر چه داریم از محرم و صفر است و باید یک مراسم سلامت محور داشته باشیم ؛ یعنی یک ماسک و پروتکل های بهداشتی هم جزئی از لوازم عزاداری در سال جاری با توجه به ویروس کرونا محسوب می شود.

نظر شما