شناسهٔ خبر: 41643794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبرداد؛

پلیس 110 قم، ناجی کوهنورد مبتدی

موج نیوز

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به نجات یک شهروند قمی، گفت: نامبرده برای کوهنوردی به کوه دوبرادران در حوالی جمکران رفته بود که به دلیل تاریکی هوا قادر به بازگشت از قله کوه نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی در گفت‌وگویی اظهارداشت: یکی از همشهریان قمی که برای کوهنوردی عازم کوه دوبرادران شده بود پس از فتح قله و به دلیل تاریکی هوا قادر به بازگشت نبود که با اعلام به پلیس 110 قم موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی گفت: این شهروند ابتدا با یکی از مراکز امدادی استان تماس گرفته اما با مشاوره تلفنی از آن می خواهند با 110 تماس گرفته و به سمت پایین کوه حرکت کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: نامبرده در تاریکی هوا به اشتباه از جلو کوه پایین آمده و به دره عمیقی برخورد می کند به گونه ای که نه می‌توانسته بالا برود و نه پایین، بنابراین از پلیس امدادخواهی می کند.

سرهنگ اسماعیلی گفت: در ادامه اپراتور 110 با مهربانی وی را راهنمایی و با آتش‌نشانی برای پایین آوردن وی هماهنگی های لازم را انجام و پس از چند ساعت تلاش از کوه پایین آورده شده و منجر به رضایتمندی وی و خانواده اش از عملکرد پلیس و آتش نشانی می شود.

 

نظر شما