شناسهٔ خبر: 41623384 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«خوب، بد، جلف2: ارتش سری» از پنجشنبه در سینما آنلاین فیلیمو

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» اولین ساخته پیمان قاسم‌خانی، پنجشنبه 9 مرداد در سینماآنلاین فیلیمو اکران خواهد شد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| به گزارش روابط عمومی فیلیمو در پی استمرار ویروس کرونا و شرایط بحرانی سینما و فرهنگ، عوامل فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف 2:ارتش سری» به جهت کمک به این هنر-صنعت تصمیم گرفتند این فیلم را همزمان با اکران سینمایی روانه اکران آنلاین کنند.

 

این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم‌خانی است که در خلاصه داستان این کمدی آمده است: «گروهی ضدانقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و......»

 

در خوب، بد، جلف 2: ارتش سری بازیگران به نامی چون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، مارال فرجاد، شکیب شجره، ستاره پسیانی و علی اوجی به ایفای نقش پرداخته‏اند.


کاربران برای تماشا این فیلم می‌توانند با پرداخت 15 هزار تومان به مدت 8 ساعت از روز پنجشنبه ساعت 20 اولین اثر پیمان قاسم خانی را در قامت کارگردان تماشا کنند.

 

نظر شما