شناسهٔ خبر: 41617755 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فیلم و سینمای جهان

۵ فیلمساز برجسته هندی درباره کرونا فیلم می سازند

۵ فیلمساز برجسته هندی با هم یکی شده اند تا فیلمی درباره پاندمی ویروس کرونا در این کشور بسازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، پروژه ای فعلاً بی نام که ترکیبی از چند فیلم کوتاه است، توسط ۵ فیلمساز برجسته هندی ساخته می شود.

این فیلم را کمپانی تولید آنوباو سینها فیلمساز هندی تولید می کند و دیگر فیلمسازانی که در این پروژه مشارکت کرده اند شامل کیتان مهتا، سودیر میشرا، هانسال مهتا و سوبهاش کاپور هستند.

سینها گفت:در چند ماه اخیری که در قرنطینه بوده ایم خیلی بیشتر از گذشته با هم حرف زدیم و بدیهی است که خیلی از این مکالمات به کرونا مرتبط بوده که همه دنیا را از کار بازداشته است. ما می توانیم ببینیم که چقدر تغییر و تحولات ایجاد شده است. فکر کردم باید این ها برای آیندگان ثبت شود. باید داستان هایی را که می خواهیم و دوست داریم، برای آنها بگوییم و اینکه با هم این کار را انجام دهیم به نظرم خیلی جذاب تر است.

همه این فیلمسازان از چهره های شناخته شده سینمای هند هستند. سینها با یک پیشینه پر و پیمان سازنده فیلم علمی تخیلی پرهزینه« را.وان» با بازی شاهرخ خان بوده و بعد درامی با عنوان« مالک» را ساخت که ریشی کاپور و تاپسی پانو در آن بازی کردند.

میشرا سازنده دارم سیاسی« هزاران رویا مثل این » و تریلری درباره مافیای بمبئی است. وی ساخت فیلم« مردان جدی» برای نتفلیکس را هم در کارنامه دارد.

کیتان مهتا درام« میرش ماسال» را در کارنامه دارد و سازنده فیلم طنز« توبا تیک سینگ» است.

هانسال مهتا هم سازنده درامی با عنوان« اومرتا» درباره آدم ربایی و قتل دانیل پیرل روزنامه نگار وال استریت است که در فستیوال های جهانی با اقبال روبه رو شد.

سوبهاش کاپور هم کمدی مشهور« جولی ل ل ب» و ادامه اش را در کارنامه دارد.

فیلمبرداری این فیلم اواخر امسال شروع می شود.

نظر شما