شناسهٔ خبر: 41568077 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

امضای ۵ تفاهم نامه همکاری شرکت های بزرگ معدنی با هپکو

معاون وزارت صنعت از برنامه ریزی برای امضای ۵ تفاهم نامه خرید محصولات و خدمات از شرکت هپکو توسط ایمیدرو و شرکتهای فولاد مبارکه، ملی مس، گل گهر و چادرملو، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و خانه معدن با هدف تحقق اهداف جهش تولید خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جهان صنعت نیوز:  خداداد غریب پور با بیان اینکه با واگذاری هپکو به سازمان تامین اجتماعی، رویکرد حمایتی ایمیدرو  از این شرکت تغییر نکرده است، اظهار داشت: ایمیدرو با راهبری و دعوت از شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی در جهت حمایت از شرکت هپکو، طی ماه های گذشته جلسات بررسی مشکلات و هم اندیشی برای استفاده از ظرفیت های این تولیدکننده را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه نیازسنجی شرکت های معدن و صنایع معدنی به ماشین آلات و خدمات فنی در همکاری با هپکو انجام شده است، گفت: این شرکت ها با برگزاری جلسات و بازدیدهای مستمر از شرکت هپکو نیازهای خود را اعلام کرده اند که خرید محصولات هپکو و ارایه خدمات فنی در این تفاهم نامه ها مورد توجه است.

وی تصریح کرد: با توجه به ماموریت های توسعه ای سازمان توسعه معادن و نگاه ملی، در سال جهش تولید حمایت بخش معدن و صنایع معدنی از هپکو و توسعه همکاری ها ادامه خواهد داشت.

* امضای تفاهم نامه شرکت های بزرگ معدنی با هپکو

معاون وزارت صنعت با بیان اینکه به زودی در همکاری بخش معدن و صنایع معدنی (با راهبری ایمیدرو) ۴ تفاهم نامه مجزا به امضا خواهد رسید، عنوان کرد: این تفاهم نامه بین شرکت های مبارکه، ملی مس، گل گهر و چادرملو با شرکت هپکو به امضا می رسد.

وی افزود: در این تفاهم نامه ها، تامین دستگاه های مورد نیاز شرکت های معدن و صنایع معدنی که هپکو قادر به ساخت آن است و همچنین تامین قطعات یدکی و تجهیزات مختلف ناوگان معدنی و خطوط تولید دیده شده است.

غریب پور گفت: ظرفیت های هپکو در همکاری با حوزه معدن و صنایع معدنی شناسایی شده است و به طور مثال هپکو آمادگی خود را برای تعمیر تجهیزات شرکت ها از جمله بیل مکانیکی، هیدروسیلندرها و غلتک ها اعلام کرده است.

* ارایه تسهیلات به متقاضیان خدمات هپکو

رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی با اشاره به برنامه امضای یک تفاهم نامه ۳ جانبه معدنی و صنایع معدنی با شرکت هپکو افزود: پنجمین تفاهم نامه بین خانه معدن ایران، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و هپکو به امضا می رسد.

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه خانه معدن ایران عهده دار اجرای برنامه نیازسنجی بخش معدن و صنایع معدنی به تجهیزات و خدمات فنی در حوزه معادن است.

غریب پور گفت: صندوق سرمایه گذاری فعالیت های معدنی نیز ارایه تسهیلات به متقاضیان استفاده از خدمات هپکو را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز معادن به دامپتراک، هپکو برای تولید این محصول نیاز به شریک خارجی دارد که مذاکرات خود را با یک شرکت مطرح تولیدکننده دامپتراک آغاز کرده است.

۰/۵ ( ۰ نظر )

نظر شما