شناسهٔ خبر: 41564238 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سعادتمند: در پرونده‌های استقلال، هیچ دفاعی صورت نگرفته است/ هواداران به کمک باشگاه بیایند

مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد دارد در پرونده‌های مفتوح این باشگاه نزد فدراسیون جهانی فوتبال، هیچ دفاعی از طرف باشگاه صورت نگرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد سعادتمند درباره فعالیت‌های اقتصادی باشگاه استقلال اظهار داشت: بخش اقتصادی در باشگاه‌های حرفه‌ای فعال است و برای تامین هزینه‌ها، باید به سمتی برویم که از لحاظ اقتصادی، برنامه‌ها و طرح‌هایی داشته باشیم. این موضوع را با صنایع غذایی داخل کشور که قدمت زیادی دارند، پیگیری کردیم. نشست‌ها و بازدیدهایی داشتیم و مباحث زیادی مطرح کردیم.

وی با بیان اینکه باشگاه استقلال در نشست خود با شرکت طرف قرارداد، گفت: این قرارداد، مراحل نهایی خود را طی می‌کند و تلاش می‌کنیم از این محل سودآوری کنیم تا به درآمد پایدار برسیم و هزینه‌ها را پرداخت کنیم. این اتفاق خوب و بزرگی بود و از هواداران خواهش می‌کنم در این بخش به کمک باشگاه بیایند. در آینده نزدیک، همه محصولاتی که به نام استقلال است، بارکد می‌خورد و درصد سود باشگاه مشخص است.

سرپرست باشگاه استقلال درباره تولید پفک آبی که قبلاً به آن اشاره کرده بود، خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواهید خط تولید را تغییر دهید، باید کنترل کیفیت بگیرید. هواداران شک نکنند درآمد این قرارداد به استقلال می‌رسد و جای دیگری هزینه نمی‌شود. با نشستی که با مدیران شرکت مینو داشتیم، تلاش کردیم بر اساس بارکدها در مدتی مقرر، قرعه‌کشی‌هایی بگذاریم و پیشنهادهای تشویقی و انگیزشی ایجاد کنیم. باشگاه استقلال به هر سهمی برسد، سهم ما در آن مشخص است.

سعادتمند در پاسخ به این پرسش که آیا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال تا آغاز لیگ بیستم باز می‌شود یا خیر، خاطرنشان کرد: قراردادهایی از گذشته بوده که در این چند ماه، به فرصت نهایی خوردیم. بخش عمده مطالبات بویان را از محل مطالبات خود در فیفا تامین کردیم و راستی‌آزمایی‌هایی انجام می‌شود. یک‌سوم باقیمانده مطالبات بویان را با کمک هیئت‌مدیره و از درآمدزایی‌ها تامین می‌کنیم تا قضیه را در کوتاه‌ترین زمان جمع کنیم.

وی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره مطالبات وینفرد شفر از باشگاه استقلال بیان کرد: پرونده شفر به 600 هزار دلار رسیده و سنگین است. تلاش می‌کنیم بخش اعظم آن را پرداخت و بر سر پرداخت بخشی دیگر از آن در ماه‌های آینده توافق کنیم. این هزینه‌های تحمیلی باید پرداخت شود و از قبل، هیچ دفاعی صورت نگرفته است. رای چند بار رفته و آمده و باید این مبالغ را تامین کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آندره‌آ استراماچونی از این باشگاه شکایت کرده است یا خیر، اظهار داشت: بله او از ما به فیفا شکایت کرده اما زمان بررسی به این پرونده هنوز تعیین نشده است. تلاش می‌کنیم بدون واسطه و با خود استراماچونی رایزنی کنیم و این قضیه را هم به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما