شناسهٔ خبر: 41506617 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

راه‌اندازی پلیس هوشمند در دستور کار نیروی انتظامی

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح روز سه شنبه با حضور در خانه ملت ضمن ارائه گزارشی مختصر از وضعیت امنیتی و انتظامی کشور و عملکرد پلیس در این زمینه گفت: رویکرد "پلیس هوشمند " در دستور کار نیروی انتظامی است.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری با حضور در خانه ملت، مهمان اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بود.

 

در این جلسه فرمانده ناجا گفت: رویکرد "پلیس هوشمند" در دستور کار نیروی انتظامی است و این نیرو با تمام قوا و استفاده از ظرفیت های موجود به سوی هوشمندسازی پلیس گام های بلندی برمی دارد.

 

"حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز با اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری با ناجا اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی با تمام وجود در راستای رفع همه مشکلات و همچنین ارتقاء معیشت کارکنان نیروی انتظامی تلاش خواهد کرد تا گام های مؤثری بردارد.

 

وی افزود: اعضای این کمیسیون آمادگی دارند تا در راستای رفع موانع و انجام خواسته ها و مطالبات مطرح شده از سوی ناجا صمیمانه وارد میدان شوند و از این نیروی خدوم و مردمی حمایت کنند.

 

شایان ذکر است که سایر نمایندگان اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در ادامه این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد نیروی انتظامی در صحنه های مختلف، بر ضرورت تقویت و حمایت همه جانبه از جایگاه و اقتدار این نیرو تأکید کردند.

 

منبع: ایسنا

نظر شما