شناسهٔ خبر: 41443289 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در گفتگو با بازار عنوان شد

تمام سکه طرح قدیم ۶۰۰ هزار تومان گران شد

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۱ میلیون تومان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب گفت: امروز قیمت اونس همانند روز گذشته ۱۸۱۱ دلار است اما افزایش قیمت دلار در بازار موجب شده تا قیمت انواع سکه و طلا افزایش پیدا کند.

وی افزود: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۲۶۵ هزار تومانی را نشان می دهد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی با قیمت یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته به ترتیب افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، ۲۲۰ هزار تومانی و ۷۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۷۲۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۸۶ هزار تومانی را نشان می دهد.

این فعال صنفی خاطرنشان کرد: امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۹۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۲۱ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های مندرج در این خبر بر مبنای ساعت  تهیه و انتشار این خبر است و با توجه به نوسانات ارزی این قیمت ها می تواند تغییر کند.

نظر شما