شناسهٔ خبر: 41438211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هشدار رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان البرز به داوطلبان انتخابات مجلس در مورد تبلیغات زودهنگام + فیلم

گروه استان‌ها- رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان البرز با هشدار به نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس، گفت: فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود و داوطلبان باید از تبلیغات پیش از موعد خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

سید رضا نوراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه قوانین انتخابات مرحله دوم مانند مرحله نخست است، اظهار داشت: انتخابات مرحله دوم بر اساس مصوبه و توافقی که بین شورای نگهبان و وزارت کشور انجام شد، در تاریخ  21 شهریورماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با فروکش کردن شیوع بیماری کرونا در موعد مقرر این انتخابات برگزار می‌شود، افزود: سلامت انتخابات اولویت  شورای نگهبان بعنوان ناظر بر انتخابات است.

 رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان البرز با هشدار به نامزدهای این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج فردیس اشتهارد و آسارا، بیان کرد: فضای حقیقی و مجازی توسط شورای نگهبان رصد می‌شود.

نوراللهی با بیان اینکه همه باید به قانون ملتزم بوده و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، تصریح کرد: زمان قانونی تبلیغات یک هفته پیش از روز رای گیری است.

وی با اشاره به لزوم حضور پرشور مردم در مرحل دوم انتخابات، خاطر نشان کرد: از مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا تقاضا می‌شود مانند مرحله اول برای تعیین سرنوشت خود به پای صندوق‌های رای بیایند.

انتهای پیام/ی

نظر شما