شناسهٔ خبر: 41397135 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

توافق گروه‌های مقاومت برای مقابله با تفرقه ‎افکنی در لبنان

ایرنا

حزب‌الله لبنان و جنبش امل برای ایجاد یک پایگاه در شبکه‌های اجتماعی به منظور تبیین و اعلام مواضع مشترک و نیز برخورد با هرگونه حساب‌های مشکوکی که در تلاش برای فتنه‌انگیزی و تفرقه ‎افکنی است، به توافق رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حزب‌الله لبنان و جنبش امل روز پنجشنبه (26 تیر 1399) در یک نشست مشترک برای ایجاد یک پایگاه در شبکه‌های اجتماعی به منظور تبیین و اعلام مواضع مشترک و نیز برخورد با هرگونه حساب‌های مشکوکی که در تلاش برای فتنه‌انگیزی و تفرقه ‎افکنی است، به توافق رسیدند.

در این دیدار مسائل و مشکلاتی که در شبکه‌های مختلف اجتماعی در باره گروه‌های مقاومت ایجاد می‌شود، مورد بررسی قرار گرفت.

در بیانیه‌ای پایانی این نشست مشترک آمده است: مشکلات و اختلافات باید به صورت اصولی حل وفصل شود، حزب‌الله و جنبش امل یک روح در دو بدن هستند و پیوندهای مشترک دو گروه بسیار بزرگتر از آن است که درگیری‌های موجود در گوشه و کنار شبکه‌های اجتماعی بخواهد آن را تحت‌الشعاع قرار دهد.

در این بیانیه تأکید شده است، برخی اشکالات توسط برخی از فعالان یا حساب‌های جعلی و مشکوک که در تمام درگیری‌های سیاسی فعال هستند و تلاش دارند تا به اختلافات دامن بزنند، نیز نمی‌تواند پیوندهای مشترک میان حزب‌الله و امل را با مشکل رو به‌رو کند.

برپایه این بیانیه، شرکت کنندگان در این نشست بر هماهنگی و ضرورت ایجاد یک سازوکار لازم برای کاهش هرگونه تنش و لزوم گسترش فعالیت‌های مشترک تأکید کردند.

در بیانیه یاد شده از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواسته شد تا نسبت به برخی توئیت‌ها و اظهارنظرها در فضای مجازی مسؤولیت‌پذیر باشند و توجه کنند که این توئیت‌ها خواسته دشمنان را برآورده نکند، خواسته‌ای که از گذشته تا کنون برای تفرقه انداختن میان لبنانی‌ها ناکام مانده‌ و نتوانستند به اهداف خود برسند.

...........................
پایان پیام/ 167

برچسب‌ها:

نظر شما