شناسهٔ خبر: 41361885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

۱۲ پرونده احتکار به ارزش ۶.۵ میلیارد ریال در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شده است

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، از تشکیل ۱۲ پرونده احتکار در تعزیرات حکومتی این استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این تعداد پرونده بیش از ۶.۵ میلیارد ریال بوده است.

صاحب‌خبر -

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار، از تشکیل ۱۲ پرونده احتکار در تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این تعداد پرونده احتکار در استان بیش از ۶.۵ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: به پرونده این تعداد در تعزیرات حکومتی در اسرع وقت رسیدگی شده است و کالاها با قیمت نرخ مصوب دولتی به مردم عرضه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، گفت: این تعداد پرونده احتکار تشکیل شده در بخش های گوشت دام و اقلام اساسی حبوبات و غیره بوده است.

ممیزی تاکید کرد: بازرسی‌های سرزده از انبارهای نگهداری کالا در استان  زنجان تداوم دارد و با محتکرین به جد برخورد می‌شود و اموال احتکار شده، با نرخ دولتی به مرم عرضه می‌شود.

وی گفت: پیشگیری از احتکار و نقش آن در اقتصاد بسیار موثر است چرا که احتکار اقتصاد را دچار آسیب می کند، بنابراین باید راه احتکار بسته شود و در سال جهش تولید باید با این معضل به جد برخورد شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، تصریح کرد: متاسفانه طی سال گذشته پرونده های احتکار تشکیل شده زیاد بود و بیشترین اقلام احتکار شده هم لوازم بهداشتی بوده است.

نظر شما