شناسهٔ خبر: 41335473 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لائوتارو مارتینز پس از پیروزی مقابل تورینو: گلی که به ثمر رساندم برایم مهم بود؛ در مقابل رقیبی سخت نمایش خوبی داشتیم

شایان حاتمی

مهاجم آرژانتینی اینتر بلاخره و پس از 6 بازی ناکامی در امر گلزنی، موفق شد دروازه تورینو را در بازی دیشب باز کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری -شب گذشته (13 جولای)، دو تیم اینتر-تورینو از هفته 32 سری آ، به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 3 بر 1 نراتزوری همراه بود. لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر اما که گل سوم تیمش را در دقیقه 61 بازی دیشب وارد دروازه تورینو کرد، پس از بازی عنوان کرد که این گل معنای خاصی برایش داشته چرا که پس از مدت ها موفق به گلزنی شده است. 

به گزارش Football.Italia، مارتینز در 29 بازی که در این فصل در رقابت های سری آ به انجام رسانده، 13 گل به ثمر رسانده است و مجموعا در تمامی رقابت ها موفق شده است که 18 بار دروازه رقبا را بگشاید. با این حال او در 6 بازی اخیر موفق به گلزنی نشده بود و در نهایت این طلسم را در مقابل تورینو شکست. مهاجم آرژانتینی نراتزوری اما، پس از گلزنی در مقابل تورینو گفت: 

واقعا به این گل احتیاج داشتم چرا که برای مدتی طولانی موفق به گلزنی نشده بودم. ما از پیروزی در بازی خوشحالیم و مخصوصا گلی که در مقابل تورینو به ثمر رساندم برای من مهم بود و از آن خوشحالم. ما در این بازی توانایی هایمان را به نمایش گذاشتیم. ما در بازی های اخیر بر خلاف نمایش های خوبمان، امتیازات زیادی را از دست دادیم. با این حال امشب در مقابل رقیبی سخت، نمایش خوبی را داشتیم. 

نظر شما