شناسهٔ خبر: 41317992 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

اگر رییس جمهور بودید کشور را به خاطر کرونا تعطیل می‌کردید؟

/نظر شما چیست/

صاحب‌خبر -

رییس جمهور روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی کرونا گفت: تعطیلی کسب و کار و فعالیت اقتصادی در طولانی مدت قابل اجرا نیست و هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند شش ماه این کار را ادامه دهد و مردم هم نمی‌پذیرند.

این در حالی است که بسیاری با اوج گیری دوباره‌ی کرونا، معتقدند دولت باید دوباره بسیاری از مکان ها را تعطیل کند و محدویت‌های جدی برای عبور و مرور و قرنطینه ایجاد کند.

در حالی که سخنگوی وزارت بهداشت امروز گفت «متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۳۲ نفر رسید» رییس جمهور معقتد است «راه درست در ادامه فعالیت‌های اقتصادی یا فرهنگی فقط منحصر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و هیچ راه دومی وجود ندارد»

در حالی که تا یک سال آینده هیچ واکسنی تولید نمی‌شود و کرونا در روزهای اخیر تغیراتی داشته و روی کودکان نیز اثر می‌گذارد. علاوه بر این با سرد شدن دوباره هوا مهار ویروس سخت تر خواهد شد. همچینین سازمان بهداشت جهانی گفته است که کرونا از کنترل خارج شده است.

به نظر شما با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، دولت باید فعالیت اقتصادی و ادارات را به خاطر خطرات کرونا تعطیل کند یا با همین رویه ادامه دهد؟

راه حل این شرایط چیست؟

اگر شما رییس جمهور بودید تصمیم شما چه بود؟

شما می‌توانید نظرات خود را زیر همین خبر درج کنید.

انتهای پیام

 

 

نظر شما