شناسهٔ خبر: 41283358 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

وضعیت ترافیک و آب و هوا

وضعیت آب و هوا و ترافیک امروز (99/4/22) وقوع رعدوبرق و بارش باران در تهران؛ افزایش ۳.۵ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی

سازمان هواشناسی هوای تهران را در روزهای پیشرو بارانی پیش بینی کرد.

صاحب‌خبر -

سازمان هواشناسی با پیش بینی رگبار باران ۵ روزه در بعضی استان ها از رگبار پراکنده، وزش باد و رعدوبرق طی امروز و فردا در تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، طبق نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی ۵ روز آینده برای شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران گاهی وزش باد شدید و رعدوبرق پیش بینی می شود.

امروز و فردا علاوه بر مناطق مذکور در دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در ارتفااعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر، رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده و در نواز شرقی کشور به خصوص منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

وضعیت آب و هوا و ترافیک کشور,اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی,وضعیت ترافیک و آب و هوا

امروز آسمان تهران نیمه ابری با وزش باد جنوب شرقی ۱۱ تا ۲۲ کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است. حداکثر دمای امروز یک شنبه پایتخت ۳۴ درجه است. آسمان پایتخت فردا، سه شنبه و چهارشنبه آفتابی با غبار صبحگاهی پیش بینی شده است.

افزایش ۳.۵ درصدی ترددها/ بارش باران در محورهای ۳ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، وضعیت ترافیک صبحگاهی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزاد راه تهران - شمال و آزادراه قزوین- رشت هستیم.

او ادامه داد: محور فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات، محور هراز آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین- رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین- کرج و کرج- تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و در محور شهریار- تهران در بعضی از مقاطع سنگین گزارش شده است.

رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی اظهار کرد: همچنین شاهد بارش باران در بعضی از محورهای گلستان، مازندران و گیلان هستیم.

او گفت: طبق اطلاعات دریافتی در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل ۳.۵ درصد افزایش تردد داشته ایم.

وضعیت آب و هوا و ترافیک کشور,اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی,وضعیت ترافیک و آب و هوا

نظر شما