شناسهٔ خبر: 41275975 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

افاضلی: قلعه نویی تیمی درست کرده است که هم دنیا را دارد و هم آخرت

حسین باقرشاهی

هومن افاضلی به تمجید از امیر قلعه نویی پرداخته است.

صاحب‌خبر -

نشست خبری هومن افاضلی پس از بازی برابر سپاهان برگزار شد.

به گزارش طرفداری، افاضلی درمورد بازی گفت:

بسیار بازی سختی بود. تیم سپاهان بسیار سازمان مند است. آقای قلعه نویی تیمی درست کرده است که هم دنیا را دارد و هم آخرت را. یعنی امسال در کورس قهرمانی و کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیاست. به خاطر جوانان خوبی که دارد، آینده خوبی هم نیز برای این تیم قابل تصور است. سپاهان در روزهای درخشانی قرار دارد. مقداری طول کشید تا از روزهای نه چندان خوب گذشته خود خارج شوند. وقتی تیمی از آن وضعیت به اینجا می‌رسید یعنی پشت این قضیه یک برنامه ریزی، سرمایه گزاری و مربی خوبی در میان بوده است. 

وی درمورد اعتراضات فراوان دستیاران خود گفت:

وقتی شما درگیر مسائل اجرایی می شوی که با بازیکنان صحبت کنی، مقداری در این مسئله تاثیر دارد. موقعی که فکر می‌کنم می‌توانم کمکی بکنم خودم در ده دقیقه آخر وارد کار شدم. در فوتبال احساسات زیادی درگیری است. این هم برای ما بود و هم سپاهان. بنابراین این‌ها جزئی از بازی است و غریب نیست. به آقای اکبریان و تیمش هم خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم اشتباهات زیادی نداشتند. 

افاضلی در پاسخ به این سوال که باتوجه به اینکه بنگر بعد از چند سال حضور در سپاهان روی نیمکت پارس جنوبی است، آیا باشگاه سپاهان برای این قضیه کاری انجام داده یا نه گفت:

نه. من در این راهروها عکس بازیکنان گذشته سپاهان را نگاه کردم و هیچ عکسی از محسن ندیدم. محسن اینجا هشت سال بازی کرده است و کاپیتان بوده. شش قهرمانی آورده است و بالاخره اثری که از خودش به جای گذاشته از افتخارات سپاهان است. حیف است که یک عکس از محسن بنگر روی این دیوار نباشد. کاری هم ندارم که کجا رفته است و چگونه جدا شده. به هر حال اثر وجودی بنگر را اینجا نمی‌توانی انکار بکنی. او سپاهان را از صمیم قلبش دوست دارد. راستش را بخواهید نبود تصویرش برای من عجیب بود.

نظر شما