شناسهٔ خبر: 41274855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

زلاتان ابراهیموویچ: اگر بمانم، میلان را قهرمان سری آ خواهم کرد؛ پیولی بسیار شبیه به الگری است

محمد رضایی

زلاتان ابراهیموویچ امیدوار است ترکیب او و پیولی در فصل آینده حفظ شود.

صاحب‌خبر -

زلاتان ابراهیموویچ بار دیگر از اهمیت نقش خود در میلان گفت و به طور ویژه به تمجید از استفانو پیولی پرداخت.

به گزارش طرفداری، زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه ای با اسکای گفت:

اگر آنها مرا نگه دارند، میلان را قهرمان فصل بعد سری آ خواهم کرد. بعد از 20 سال از وضعیت بدنی خود خبر دارم. هنوز زنده هستم و انگیزه دارم. در شرایط خوبی به سر می برم. شاید حس می کنم بیش از اندازه آماده ام، برای همین به خود فشار می آورم و مصدوم می شوم. از مصدومیت برگشتم اما هنوز در بهترین فرم خود نیستم.

تنها در صورتی به بازی کردن ادامه می دهم که همچنان بتوانم تفاوت ها را رقم بزنم و نتیجه بگیرم. این طرز فکر که فقط بازی کنم را دوست ندارم. زلاتان اگر بخواهد فقط بازی کند، این کار را در خانه با بچه های خود انجام می دهد.

کسی از فصل آینده خبر ندارد. هنوز چند هفته دیگر باقی مانده است. بهتر است صبر کنیم و در پایان فصل تصمیم بگیریم. در شرایطی که دارم، هیچ کسی را در جهان به قدرتمندی ایبرا پیدا نمی کنید. فقط می خواستم به میلان کمکی کرده باشم وگرنه جایگاه من، قرار گرفتن در رتبه ششم یا هفتم جدول نیست.

استفانو پیولی؟ او بسیار شبیه به مکس الگری است. مربی فوق العاده ای است چون کار کردن در این شرایط هرگز آسان نیست. با روشی که کار می کند، تیم حامی او است. پیولی اگر همان میلانِ الگری را داشت، 200% مطمئن هستم که به راحتی فاتح اسکودتو می شد.

همچنین بخوانید:

نظر شما