شناسهٔ خبر: 41241498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دادستان عمومي و انقلاب کرمانشاه : برگزاري آيين هاي ختم و عروسي ممنوع است

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا -

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه بااشاره به وضعیت قرمز استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، گفت: باتوجه به اینکه مسوول دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری تجمعات بویژه آیین‌های ختم و عروسی را از علل اصلی گسترده‌تر شدن شیوع این بیماری می دانند، لذا طی هفته‌های اخیر محدودیت‌هایی در این رابطه اعمال شد.

وی  اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت عموم شهروندان فعالیت تالارهای کرمانشاه را ممنوع کردیم و با تالارهای متخلف هم قاطعانه برخورد می کنیم. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه باوجود تعطیلی تالارها، گزارشاتی داشته ایم مبنی براینکه برخی از شهروندان برگزاری آیین های خود را به داخل پارکینگ خانه ها و خانه باغ ها برده اند. 

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که این اماکن فضای محدودی دارند و از سوی دیگر تراکم جمعیت در داخل آنها شیوع گسترده تر بیماری کرونا را بدنبال دارد، برای همین برخورد با آنها را در دستور کار قرار داده ایم. 

کرمی متذکر شد: حفظ سلامت شهروندان یکی از اولویت های اصلی ما در شرایط بحرانی کنونی است، در این راستا برگزاری هرگونه آیین های عروسی و ختم در خانه ها و خانه باغ را نیز ممنوع اعلام می کنیم.

وی یادآورشد: در صورت مشاهده و یا گزارشی مبنی بر برگزاری عروسی در خانه ها و خانه باغ ها بسرعت وارد عمل شده و با متخلفین بجد برخورد خواهیم کرد.

نظر شما