شناسهٔ خبر: 41234059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وضعیت کرونایی شرق استان سمنان همچنان «شکننده» است؛ نظام سلامت برای جلوگیری از شیوع رویکردهای جدید اتخاذ کند

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود گفت: نظام سلامت برای جلوگیری از شیوع کرونا باید رویکردهای جدیدی اتخاذ کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، رضا چمن در دوازدهمین جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: توجه به رویه‌های علمی و پژوهشی از جمله اقدامات مؤثری برای مقابله هر چه بهتر با کرونا در استان سمنان است.

وی افزود: باید نظام سلامت با فرهنگ سازی و آموزش مستمر رویکردهای جدیدی را برای مقابله و جلوگیری از شیوع کرونا در دستور کار خود قرار دهد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود گفت: در حال حاضر وضعیت شرق استان سمنان شامل شهرستان های میامی و شاهرود به لحاظ شیوع کرونا سفید است و مورد فوتی به دلیل ابتلا به این ویروس از 2 ماه گذشته ثبت نشده است.

چمن عنوان کرد: البته وضعیت سفید شاهرود از نظر شیوع کرونا شکننده است؛ چرا که این استان در حصار استان‌هایی است که در وضعیت نارنجی و قرمز هستند.

وی با تأکید بر اینکه رفتار مردم در رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا خوب بوده است و این رویه باید استمرار یابد بیان کرد: باید تمامی رویکردها برای مقابله با کرونا پیش‌بینی شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود همبستگی ملی را تنها راهکار مقابله و مهار کامل ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: باید شیوه‌های جدید برای جلوگیری از شیوع کرونا اعمال شود.

انتهای پیام/363/ ع

نظر شما