شناسهٔ خبر: 4116257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به نظر شما بدترین چهره سال 93 چه کسی است؟

این روزها انتخاب بهترین ها و بدترین ها در حوزه های گوناگون بازار گرمی دارد. به نظر شما بدترین چهره سال 93 چه کسی است؟ درباره گزینه های پیشنهادی ما و گزینه های پیشنهادی خودتان بنویسید.

صاحب‌خبر -

پس از نظرسنجی مجله مهر برای انتخاب چهره سال که با استقبال قابل توجه مخاطبان مواجه شد، پیشنهادهای زیادی برای انتخاب بدترین چهره سال دریافت کردیم و تصمیم گرفتیم تا بدترین چهره سال را نیز از دیدگاه مخاطبان مهر معرفی کنیم. با توجه به پیشنهادهای شما و رویدادهای سال ۹۳ به گزینه های زیر رسیدیم:

بنیامین نتانیاهو: به دلیل راه اندازی جنگی دیگر علیه مردم فلسطین در ماه مبارک رمضان و کشتار مردم مظلوم نوار غزه و همچنین اقدامات و سخنانش علیه ایران و تلاش های گسترده اش برای تشدید تحریم های بین المللی علیه ایران.

نتانیاهو


ابوبکر البغدادی: خلیفه داعش که در تابستان امسال در موصل اعلام خلافت کرد برای همه جنایت های گروه تحت امرش و تصویری که از اسلام ارائه کرده است.

البغدادی


اسیدپاش اصفهان: برای ظلمی که با عمل خود در برابر قربانیان اسیدپاشی کرد و همچنین فرصتی که برای دشمنان ایران و اسلام فراهم کرد تا جریانی تبلیغاتی در مسیر اهداف نادرست خود ایجاد کنند.

یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان

چهره یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان


داور بازی ایران – آرژانتین (میلوراد مازیچ): برای قضاوت ضعیفی که در بازی تیم های ملی فوتبال ایران و آرژانتین در جام جهانی فوتبال برزیل انجام داد و انتقادهای زیادی را برانگیخت.

میلوراد مازیچ


داور بازی ایران – عراق(بن ویلیامز): به دلیل اخراج یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال  ایران در جریان بازی تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در رقابت های ملت های آسیا که عملا روند بازی را به ضرر ایران تغییر داد.

بن ویلیامز

 

نظرشما چیست؟
شما کاربران گرامی می توانید با ارسال نظرات خود ذیل این خبر در این بحث مشارکت کرده و نظرات خود را در رابطه با بدترین چهره سال ۱۳۹۳ با خوانندگان ما در میان بگذارید.

 

نظر شما