شناسهٔ خبر: 41156942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود؛ ساخت ۲۰ هزار مسکن ایثارگری در کشور

گروه استان‌ها- معاون رئیس ‌جمهور گفت: مطالبات جامعه ایثارگران کشور تا پایان دولت دوازدهم به‌زودی کامل پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سعید اوحدی صبح امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت 5000 واحد مسکن ایثارگران که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: براساس مصوبه هیئت دولت مطالبات بازنشستگی تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سازمان برنامه و بودجه کارگروه ویژه‌ای جهت پرداخت مطالبات تنظیم شده است عنوان کرد: این مطالبات در سه بخش بازنشستگی، مرخصی ذخیره‌ شده و ماده 38 است که مربوط به سال‌های گذشته بوده که بخش اساسی آن تأمین اعتبار شده است.

معاون رئیس جمهور گفت: امید داریم نخستین اقدام اجرایی در 45 روز تا حداکثر ماه آینده اجرا شود و مطالبات بازنشستگی نیز تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود.

اوحدی با اشاره به سه مصوبه هیئت دولت در هفته گذشته درباره ایثارگران عنوان کرد: مقرر شد 12 هزار مسکن برای جامعه ایثارگری تأمین شود که به 20 هزار واحد ارتقا پیدا کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه با اعلام آمادگی استاندار کرمانشاه 25 درصد معادل 5000 واحد به استان کرمانشاه اختصاص پیدا کرد افزود: امید داریم عملیات اجرایی این واحدها در هفته‌های آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شود.

اوحدی مصوبه دوم را پرداخت مطالبات ایثارگران عنوان کرد و گفت: مصوبه سوم افزایش وام مسکن جامعه ایثارگری برای پشتیبانی از تأمین مسکن بود که به طور مستقیم در هیئت دولت تصویب شد و مسیر کمیسیون‌ها را طی نکرد.

انتهای پیام/832/ح

نظر شما