شناسهٔ خبر: 41111568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده رشت در مجلس: ضرورت تقویت بعد نظارتی مجلس؛ استفاده از توانمندی‌های داخلی در دستور کار است

گروه استان‌ها- نماینده مردم رشت در مجلس ضرورت تقویت بعد نظارتی مجلس را مورد تأکید قرار داد و گفت: مجلس استفاده از توانمندی‌های داخلی را در دستور کار قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدرضا احمدی سنگری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای برخورد با اخلال‌گران اقتصادی باید ملاحظه‌کاری، سعی در حفظ کردن آبرو آنان و تعارفات را کنار بگذاریم اظهار داشت: در کشور خلاء قانونی نداریم اما لازم است مجلس و نهادهای مرتبط بعد نظارتی خود را تقویت کنند. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر اینکه برای تحقق این هدف همه تلاش کنند عنوان کرد: مسائل اقتصادی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بوده است و ایشان همواره راهکارهای لازم را بیان فرموده‌اند.

احمدی سنگری اعتقاد قلبی داشتن به ظرفیت‌های درونی کشور و اعتماد به جوانان و متخصصان را رمز توسعه اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید دانست و ابراز داشت: اگر می‌خواهیم تحریم‌ها را دور بزنیم، اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم و زمینه اشتغال و ازدواج جوانان را تسریع ببخشیم باید راهبردهای اقتصاد مقاومتی را در کشور پیاده کنیم.

وی تلاش مردم، بسیجیان، جوانان و گروه‌های جهادی در ایام اوج شیوع کرونا در کشور و عزم و اراده آنان برای تولید ماسک و ملزومات بهداشتی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برای نجات اقتصاد کشورمان و بهبود معیشت مردم باید به توانمندی‌های داخلی توجه ویژه‌تری داشته باشیم و مجلس نیز در همین راستا حرکت می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس عدم مماشات با سوداگران و سودجویانی که باعث اخلال در بازار عرضه کالاها می‌شوند را لازم و ضروری خواند و اظهار داشت: وقتی کسی که زندگی مردم را از بین می‌برد و با اقدامات خود اقتصاد کشور را دچار مشکل می‌کند چرا باید آبروی او حفظ و ملاحظه‌کاری در برخورد با وی در دستور کار قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تقویت بعد نظارتی مجلس را لازم و ضروری اعلام کرد و با بیان این مطلب که از حیث وجود قوانین در کشور مشکلی وجود ندارد گفت: قانون به اندازه کافی داریم اما مشکل ما ضعف نظارت است از سوی دیگر معتقدم اگر هر کسی به وظیفه و رسالت خود به درستی عمل کند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

انتهای پیام/614/ ع

نظر شما