شناسهٔ خبر: 41111155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

منچسترسیتی، مقصد احتمالی فوق ستاره بارسلونا؛ لیونل مسی به ترک بارسلونا فکر می کند

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- عصبانیت لیونل مسی از اوضاع بارسلونا و احتمال جدایی این بازیکن در پایان قراردادش در فصل 2020/21 داغ ترین خبر یک روز اخیر دنیای فوتبال بود.
به گزارش آریا، احتمال جدایی مسی از بارسلونا و پیوستنش به منچسترسیتی واقعی است. لحظه به لحظه اخبار مربوط به احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا رنگ و بوی جدیدی به خود می گیرد و اکنون خبر از انتقال احتمالی او به منچسترسیتی داده می شود. عصبانیت لیونل مسی از اوضاع بارسلونا و احتمال جدایی این بازیکن در پایان قراردادش در فصل 2020/21 داغ ترین خبر یک روز اخیر دنیای فوتبال بود. به گزارش کریستین مارتین خبرنگار Fox TV، احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستنش به منچسترسیتی واقعی است. منابع این خبرنگار در کاتالونیا و انگلیس این موضوع را تایید کرده اند. شرایط ورزشی این انتقال برای طرفین می تواند مثبت باشد. روی نمر خبرنگار مطرح آرژانتینی نیز گفت که کریستین مارتین منبع بسیار قابل اعتمادی است، بنابراین باید موضوع انتقال لیونل مسی از بارسلونا به منچسترسیتی را جدی گرفت.
منابع ESPN نیز اخبار مربوط به احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا را تایید کرده اند. لیونل مسی کاپیتان بارسلونا از اوضاع بغرنج تیم عصبانی است و قصد دارد بلوگرانا را در پایان قراردادش ترک کند. پس از اینکه کادناسر این ادعا را مطرح کرد، اکنون رسانه های دیگر نیز این موضوع را تایید می کنند.
منابع موثق به مویزس لورنس گفته اند لیونل مسی با عصبانیت از دفتر باشگاه خارج شده است. به نظر می رسد لیونل مسی از گزارش رسانه ها در خصوص نقش او در اخراج ارنستو والورده در ژانویه عصبانی است. همچنین مسی از عدم کیفیت لازم در میان بازیکنان تیم ناامید شده است.
این بازیکن 33 ساله و پدرش، دیگر تمایلی به پیشبرد مذاکرات برای تمدید قرارداد لیونل مسی که تا ژوئن 2021 اعتبار دارد، ندارند.
در ماه فوریه نیز لیونل مسی به انتقاد از اریک آبیدال پرداخته بود و گفته بود:
واقعا دوست ندارم که این حرف ها را بر زبان بیاورم، اما معتقدم که هرکس باید مسئول کار های خودش باشد  و مراقب تصمیماتی که می گیرد  باشد. بازیکنان تیم مسئولیت نتایجی که در زمین رقم می خورند را دارند و ما اولین کسانی هستیم که متوجه اتفاقات داخل زمین می شویم. مخصوصا زمانی که روی فرم نباشیم. مدیران ورزشی باشگاه باید مسئولیت کاری که انجام می دهند را بر عهده بگیرند. در آخر فکر می کنم که وقتی داریم در مورد بازیکنان حرف می زنیم، بهتر است که مشخص کنیم که منظورمان چه کسی است، به این دلیل که اگه به ما تهمتی زده شود و القاب بدی به ما نسبت داده شود، ممکن است اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد در حالی که حقیقت کاملا با ماجرا متفاوت است.  
وضعیت ناامیدکننده بارسلونا طی ماه های اخیر، حتی لیونل مسی را هم خسته کرده است. لیونل مسی به ترک بارسلونا فکر می کند. طبق ادعای کادنا سر، لیونل مسی از وضعیت بارسلونا خسته شده است و می خواهد به طور جدی در مورد آینده خود در این باشگاه تجدیدنظر کند. قرارداد مسی با بارسلونا تا سال 2021 اعتبار دارد. درحالیکه اخبار متنوعی در مورد تمدید قرارداد مسی با بلوگرانا به گوش می رسد، اکنون این منبع مدعی شد او به طور کلی فرآیند تمدید قرارداد خود با بارسلونا را متوقف کرده است. برنامه مسی این است که یک سال دیگر تا پایان قرارداد خود در بارسلونا بماند و سپس ماجراجویی جدیدی را آغاز کند.
لیونل مسی، فشار زیادی را تحمل می کند. شایعات زیادی پیرامون نقش او در تصمیم گیری های باشگاه شنیده می شود. یکی از دلایل ناراحتی مسی، همین شایعات است. بسیاری از افراد، لیونل مسی را مسئول اتفاقاتی می دانند که او هیچ نقشی در رقم خوردن آن نداشته است. برای اولین بار در طول دوران حضور مسی در بارسلونا است که این ستاره آرژانتینی به طور جدی خروج از باشگاه را در نظر می گیرد.

نظر شما