شناسهٔ خبر: 41061523 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آقای علیرضا کاظمی

ادامه لغو تمامي اردو‌هاي دانش‌آموزي

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا-معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از استمرار لغو تمامی اردو‌های دانش‌آموزی که از ابتدای اسفند 1398 آغازشده بود، خبر داد.
به گزارش آریا؛ آقای علیرضا کاظمی با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، گفت: تمامی اردو‌های دانش‌آموزی که از ابتدای اسفند و همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس لغو شده بود به دلیل استمرار شرایط کرونایی همچنان لغو خواهد بود.
وی از انجام مکاتباتی در خصوص این موضوع با معاونت تربیت‌بدنی و سلامت به عنوان دبیر ستاد مدیریت بیماری کرونا، خبر داد و افزود: با اعضای قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه در خصوص آماده کردن یادمان‌های راهیان نور اقداماتی صورت پذیرفته که قرار است به محض آماده شدن از طرف ستاد اعلام شود.
روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛ با توجه به وضعیت هشدار یا قرمز اکثر مناطق غرب و جنوب کشور ازجمله استان‌های؛ آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان و... از سوی ستاد ملی مبارزه با کرولا، تعطیلی اردو‌ها ادامه دارد.
آقای کاظمی باتأکید بر حفظ سلامتی دانش آموزان به عنوان اولویت اول آموزش و پرورش، گفت: تا اعلام نظر نهایی ستاد ملی مبارزه با کرونا، ستاد مرکزی راهیان نور و استان‌های میزبان همانند ماه‌های اخیر، اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی به تعویق افتاده و ضروری است منتظر اعلام شیوه نامه‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باشیم.

نظر شما