شناسهٔ خبر: 41054331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محدودیت‌های کرونایی بیشتری از هفته آینده در لرستان اعمال می‌شود

گروه استان‌ها- استاندار لرستان با اشاره به شیب بالای شیوع کرونا در استان گفت: با توجه به رشد تعداد مبتلایان بستری‌ها و فوتی‌های بیماران کرونایی در استان لرستان اقدامات محدود کننده در سطح استان از هفته آینده بیشتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام وضعیت خاص کرونا در استان لرستان اظهار داشت: با توجه به رشد  تعداد مبتلایان بستری‌ها و فوتی‌های بیماران کرونایی در استان لرستان در روزهای اخیر، اقدامات محدود کننده در سطح استان از هفته آینده بیشتر خواهد شد. 

وی افزود: مراکز درمانی استان در آماده باش بالاتری قرار گرفته‌اند و مقرر شده است تعداد بیشتری از تخت‌های بیمارستانی آماده خدمت به بیماران مبتلا به کرونا شوند. 

استاندار لرستان عنوان کرد: متاسفانه روند رشد بیماری  کرونا در استان در روزهای اخیر نشان دهنده  شیب بالای مبتلا شدن و بستری شدن تعداد بیماران است. 

وی بیان کرد: جهت کنترل بیماری کرونا در استان نیازمند همکاری جدی مردم هستیم و از مردم تقاضا داریم جهت قطع انتقال زنجیره این بیماری از شرکت در اجتماعات خودداری، بهداشت فردی را رعایت  و حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/645/ح

نظر شما