شناسهٔ خبر: 41043205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نگرانی فرماندار گرگان از برگزاری مراسم‌های عروسی؛ اپیدمی کرونا در روستاها بیشتر است

گروه استان‌ها- فرماندار گرگان گفت: مشکل ما برگزاری مراسم عروسی به‌ویژه در منازل است وگرنه برگزاری مراسم عروسی در تالارها با ظرفیت ۵۰ درصد نگرانی کمتری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمد حمیدی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گرگان اظهار داشت: کرونا در شهرستان گرگان در وضعیت هشدار و قرمز نیست که نشان می‌دهد نظارت‌ها اثربخش بوده و پروتکل‌های بهداشتی اجرا شده است.

وی افزود: ما اعتقاد نداریم که اجرای پروتکل‌های بهداشتی در گرگان ضعیف بوده زیرا مردم تا حد امکان رعایت می‌کنند، مشکل ما برگزاری مراسم عروسی به‌ویژه در منازل است و برگزاری مراسم عروسی در تالارها با ظرفیت 50 درصد نگرانی کمتری دارد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در بخش نظارت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی جدیت ویژه‌ای داشته باشند؛ نباید این موضوع را ساده بگیریم و نظارت‌ها بر واحدهای صنفی و خدماتی جدی باشد تا گرگان دچار افزایش اپیدمی کرونا نشود.


فرماندار گرگان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم گرگان با شهرهای دیگر قابل مقایسه نیست گفت: وقتی وضعیت قرمز نیست نمی‌خواهیم جلوی فعالیت اقتصادی مردم را بگیریم و اگر پروتکل‌ها رعایت شود مانع فعالیت و کسب و کار مردم نخواهیم شد.

حمیدی افزود: خوشبختانه در دهه کرامت مراسم خاص و بزرگی برگزار نشد و هر مراسمی بخواهد برگزار شود باید با اجرای پروتکل‌های بهداشتی باشد.

وی با بیان اینکه در گرگان نیاز به رعایت است و نیاز به محدودیت نیست خاطرنشان کرد: در حال حاضر روستاهای گرگان بیشتر مورد تهدید هستند و بر اساس آمار اپیدمی کرونا در روستاها بیشتر شده است.

وی یادآور شد: برگزاری مراسم عروسی را سفت و سخت نگرفتیم اما اگر اپیدمی بیشتر شود سخت با آن برخورد خواهیم کرد، از روستاییان هم می‌خواهیم مراسم عروسی محدود و کوچک گرفته شود.

انتهای پیام/588/ح

نظر شما