شناسهٔ خبر: 41021058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

ابلاغ نحوه فعالیت ورزش های همگانی و استخرهای سرپوشیده از سوی وزارت ورزش و جوانان

معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با صدور ابلاغیه ای نحوه فعالیت استخرهای سرپوشیده و ورزش های همگانی را در مناطق زرد اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ "مهدی علی نژاد" معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان روز سه شنبه سوم تیرماه طی نامه ای به ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور نحوه فعالیت ورزش های همگانی و استخرهای سرپوشیده در مناطق زرد از لحاظ شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.
در این نامه آماده است؛
پیرو ابلاغیه شماره 3/2721/د ستاد ملی مقابله با همه گیری ویروس کرونا و ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین دستورالعمل نحوه فعالیت استخرهای سرپوشیده و ورزش همگانی تا اطلاع بعدی بدین شرح ابلاغ اعلام می گردد.
2- استخرهای سرپوشیده با رعایت 2/5 مترمربع برای هر نفر و با حداکثر 50 درصد ظرفیت در مناطق زرد شروع به فعالیت نمایند البته انجام ماساژ و استفاده از سونای مرطوب و جکوزی ممنوع می باشد (میزان کلر باقیمانده با حداکثر (PPM3) و (PH) بین 7/2 – 7/4 باشد)
بدیهی است؛ قبل از شروع فعالیت از مرکز بهداشت شهرستان و دفاتر خدمات سلامت استعلام مربوطه انجام شود.
1- ورزش همگانی در فضای باز و در گروه های حداکثر 50 نفره با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی 1 تا 2 متر با رعایت الزامات سلامت محیط و کار منعی ندارد
3- در مکان هایی که مجوز تمرین داده شده است انجام مسابقات بدون تماشاچی بلامانع می باشد.

نظر شما