شناسهٔ خبر: 41020853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی منصوب شد

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از انتصاب فهیمه سروری به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبرداد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی از انتصاب فهیمه سروری به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبرداد.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: طبیعی است که کار دشواری پیش روی سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان است.
وی تصریح کرد: از امروز کار اصلی حوزه معاونت بانوان آغاز می‌شود، این شرایط یک فرصت است که باید به نفع خود و آیندگان استفاده و ساختار آن حفظ شود.
فتاحی خاطرنشان کرد: مشکلات بانوان با ۵۰درصد امکانات نمی‌شود بلکه باید به همان اندازه تلاش کرد و با برنامه حرکت گام برداشت.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: انتظار جامعه ورزش بانوان بیشتر خواهد شد و باید کارها در همین حوزه پیش برود، هیچ ورزشکار بانویی در بخش‌های دیگر به دنبال حل مشکلات خود نروند
وی با بیان اینکه جایگاه نایب روسای بانوان باید ارتقا پیدا کند، عنوان کرد: امسال شرایط مالی مساعد نیست به همین خاطر باید منابع مالی با برنامه‌ریزی درست استفاده شود جذب اعتبار و اسپانسر اهمیت بیشتری در این شرایط دارد.

نظر شما