شناسهٔ خبر: 40978498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 27 ژوئن 2020

علیرضا نجاتی

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

صاحب‌خبر -

طرفداری -  مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند. مروری داریم به آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 27 ژوئن:

اشرف حکیمی، دوشنبه یا سه شنبه در تست پزشکی اینتر شرکت می کند. رئال مادرید هیچ بند بازخریدی برای اشرف حکیمی نخواهد داشت. مبلغ انتقال، 45 میلیون یورو است. (فابریتزیو رومانو)

آرتور ملو روز یکشنبه برای حضور در تست پزشکی یوونتوس به تورین می آید. دستمزد آرتور ملو در یوونتوس 5 میلیون یورو خواهد بود اما طی سال های آتی این رقم می تواند به 7 میلیون یورو برسد. (رومئو آگرستی)

آرین روبن، ستاره 36 ساله فوتبال هلند از تصمیمش برای بازنشستگی برگشته و با امضای قراردادی به خرونینخن، تیم دوران نوجوانی و جوانی خود پیوست. (وب سایت خرونینخن)

با وجود قرار نگرفتن ماتیا دی شیلیو در معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو، بارسلونا همچنان به دی شیلیو علاقه مند است. بارسلونا در صورتی که جونیور فیرپو یا نلسون سمدو را بفروشد، برای جذب دی شیلیو اقدام می کند. (موندو دپورتیوو)

آژاکس برای پر کردن جای خالی حکیم زیاش، خواهان جذب علیرضا جهانبخش، وینگر 26 ساله ایرانی و نیمکت نشین برایتون است. مارک اورمارس، مدیر ورزشی آژاکس برای متقاعد کردن جهانبخش شخصا با او تماس گرفته و جهانبخش هم پالس های مثبتی ارسال کرده است. (مایک فروای / تلگراف هلند)

اتلتیکو مادرید به جذب آرکادیوش میلیک، مهاجم 26 ساله لهستانی ناپولی علاقه مند است. یوونتوس، دیگر مشتری میلیک است اما ناپولی دوست ندارد او را به یووه بفروشد. (جانلوکا دی مارتزیو)

میرالم پیانیچ، هافبک 30 ساله یوونتوس یکشنبه در تست پزشکی بارسلونا شرکت می کند. (رومئو آگرستی)

اشرف حکیمی برای انتقال به اینتر، پیشنهاد بهتر منچسترسیتی و بایرن مونیخ را رد کرده است. (جانلوکا دی مارتزیو)

اخیرا جلسه ای میان مدیر برنامه داوید آلابا و سران بایرن مونیخ برگزار شد اما هنوز هیچ تصمیم قطعی راجع به آینده این بازیکن اتخاذ نشده است. (اسکای آلمان)

نظر شما