شناسهٔ خبر: 40960313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همدان|سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان از ۲۱ تیرماه آغاز می‌شود

گروه استان‌ها_مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از ۲۱ تیر ماه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از ۳۰ هزار نوآموز در استان شروع می‌شود.

صاحب‌خبر -

 محمد پورداود  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان اینکه  سنجش نوآموزان، همچون سال‌های گذشته در استان اجرایی می‌شود، اظهار داشت: این کار بزرگ در جای‌دهی صحیح نوآموز در نظام آموزشی و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی و پیشگیری از بروز مشکلات در آینده بسیار موثر است.  

وی با تاکید بر اینکه امسال بخاطر شیوع کرونا شرایط متفاوتی را تجربه خواهیم کرد، تصریح کرد: رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی  در پایگاه‌های سنجش  سلامت ضروری است و  باید اطلاع رسانی دقیق برای  حضور به موقع نوآموزان در پایگاه‌های سنجش سلامت انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود:  نوبت دهی به نوآموزان نیز  به گونه‌ای صورت خواهد گرفت که از ازدحام جمعیت در پایگاه‌ها جلوگیری گردد.

پور داود  با تاکید بر اینکه رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی راهکار مهم پیشگیری از کرونا است، ابراز کرد: فضای پایگاه‌ها از لحاظ رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی بودن آن برای سنجش دانش‌آموزان مورد بررسی و ارزیابی  بازرسان قرار می‌گیرد.

وی  با اشاره به آمادگی 25 پایگاه سنجش ثابت و سیار در استان برای انجام سنجش سلامت، اظهار داشت: امسال کار ارزیابی سلامت  جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از 30 هزار نوآموز استان از 21 تیرماه آغاز و تا پایان شهریورماه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 743/ی

نظر شما