شناسهٔ خبر: 40946407 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

تحقیقات و پژوهش های پزشکی

زنان باردار به نوع شدید کرونا مبتلا می‌شوند

امکان ابتلای زنان باردار به نوع شدید بیماری کووید-۱۹ بیشتر از گذشته افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

مرکز کنترل و پيش‌گيري از بیماریها در ایالت متحده آمریکا هشدار داد: احتمال این که زنان باردار به نوع شدید بیماری کووید- ۱۹ دچار شوند بیشتر است.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، «رابرت ردفیلد»- رییس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا- اظهار‌کرد: زنان باردار در مقایسه با زنان دیگر بیشتر در معرض نوع شدید بیماری کووید- ۱۹ قرار دارند.

بررسی های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ایالت متحده آمریکا نشان می دهد: زنان بارداری که به بیماری کووید- ۱۹ مبتلا میشوند در قیاس با زنان دیگر بیشتر ممکن است به علت ابتلا به این بیماری در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت قرار گیرند.

ابتلای زنان باردار به کرونا,اخبار پزشکی,خبرهای پزشکی,تازه های پزشکی

همینطور کارشناسان این مرکز اعلام کردند: زنان حامله مبتلا به بیماری کووید- ۱۹ در معرض فزاینده خطر مرگ ناشی از این بیماری قرار ندارند. هرچند اکنون معلوم نیست این بیماری چگونه بر نتیجه این بارداری ها تأثير می گذارد.

بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا، علاوه بر بارداری، بیماری های قلبی- عروقی، کلیوی، بیماری مزمن انسدادی ریه، چاقی (Obesity)، کم خونی داسی شکل، دیابت نوع دو و دریافت عضو پیوندی من جمله فاکتورهایی هستند که به تشدید علائم بیماری کووید- ۱۹ منجر می شود.

نظر شما