شناسهٔ خبر: 40943144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس:

دشت ورامين از کمبود مراکز درماني رنج مي‌برد/ پيشوا فاقد بيمارستان است

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا- نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: دشت ورامین از کمبود مراکز درمانی نیز رنج می‌برد، شهرستان پیشوا فاقد بیمارستان است، دو بیمارستان ورامین ظرفیت کافی برای پذیرش بیماران را نداشته و نیاز به تجهیز امکانات دارند و تنها بیمارستان قرچک هیچ‌گاه به ظرفیت تعداد تخت‌های اعلام شده دست نیافت.
به گزارش خبرگزاری آریا از ورامین، حسین نوش‌آبادی  در جلسه شورای اداری ورامین، اظهار داشت: انسان در طول زندگی خود به سه موهبت امنیت، عدالت و رفاه نیاز دارد و فعالیت تمام نهادها در جامعه اسلامی برای تحقق این سه اصل صورت می‌گیرد.
وی افزود: نمایندگان مجلس باید با دوری جستن از منافع حزبی ،اندیشه های فردی و حب و بغض‌ها فقط برای مردم کار کنند چرا که تعصبات قومی و نژادی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.
این مسوول خاطر نشان کرد: در ابتدا به عنوان یک شهروند سپس به نمایندگی از مردم ورامین، پیشواو قرچک منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و در امور نمایندگی مردم، هیچ تعلق شخصی و حزبی خاصی نداشته و تلاش دارم تا با  تعامل دوستانه و برادرانه و البته در چارچوب قانون، حرکت کرده و به وظایف قانون‌گذاری و نظارت خویش در مجلس عمل کنم.
وی افزود: دشت ورامین از پیشینه وزین تاریخی برخوردار است و به فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب، این شهرستان سرزمین پاکان است که با تلاش و ایثار باید کاری کرد که رفتارها و ناهنجاری‌ها، چهره آن را مخدوش نکند.
نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس بیان داشت: سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک مشکلات و نیازهای مشترکی دارند که با تعامل و همکاری مسئولان آن‌ها، این مشکلات با اولویت بندی قابل رفع است. اجرای حمل و نقل ریلی و اتصال به شبکه متروی تهران، از مطالبات بر زمین مانده مردم دشت ورامین است، موضوعی که سال‌ها قبل اجرای آن به عنوان مترو آغاز شد و با انحراف از مسیر اجرا، نتوانست نیاز مردم این سه شهرستان را برآورده کند.
نوش آبادی گفت: سد ماملو با هدف تأمین آب مورد نیاز دشت ورامین در حوزه کشاورزی و شرب احداث شد ولی حین اجرا، بخش‌های دیگری از آب آن  استفاده کردند، آب شرب مردم این سه شهرستان باید از سد ماملو تأمین شود.
وی افزود: با اجرای فاز دوم خط انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران به دشت ورامین، بسیاری از نیازهای کشاورزی این منطقه به آب برطرف و از پیشروی پدیده مخرب فرونشست زمین جلوگیری می‌شود.
نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس اظهار کرد:  طی سه هفته گذشته، بیش از 90 درصد از مراجعین به دفتر نماینده، افراد جویای کار بودند، با رفع موانع فعالیت تولیدکنندگان در قالب جلسات تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید، فعال‌تر شدن شهرک‌های صنعتی سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک و راه‌اندازی واحدهای راکد و یا در حال تعطیل، می‌توان مشکل بیکاری را در مطنقه برطرف کرد.
وی گفت: دشت ورامین از کمبود مراکز درمانی نیز رنج می‌برد، شهرستان پیشوا فاقد بیمارستان است، دو بیمارستان ورامین ظرفیت کافی برای پذیرش بیماران را نداشته و نیاز به تجهیز امکانات دارند و تنها بیمارستان قرچک هیچ‌گاه به ظرفیت تعداد تخت‌های اعلام شده دست نیافت.
نوش آبادی بیان داشت: مدیران منطقه موظفند تا هنرمندانه، مشکلات را طبقه‌بندی کرده و اولویت‌ها را در نظر گیرند و با تلاش و همت، مطالبات مردم را پیگیری نمایند چرا که کم‌کاری مسئولان، مردم را به آینده نظام ناامید می‌کند.

نظر شما