شناسهٔ خبر: 40942685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

نادر فلاحی خبر داد،

تامین امکانات لازم برای توسعه خدمات الکترونیک اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل

موج نیوز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برنامه ریزی برای تامین امکانات لازم برای توسعه خدمات الکترونیک اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل  اظهار داشت: امکانات و تجهیزات لازم برای توسعه خدمات الکترونیک اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تامین می‌شود.

وی توسعه خدمات الکترونیکی را در آسان‌سازی روند امورات مؤثر دانست و افزود: امسال توسعه خدمات الکترونیکی در دستور کار اداره کل قرار گرفته است چراکه در تسریع و آسان سازی روند امورات اداری نیز بسیار مؤثر و تاثیرگذار است.

فلاحی با بیان اینکه برای تحقق دولت الکترونیک تلاش می‌کنیم تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۹۹ وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ادارات زیر مجموعه تحقق خدمات الکترونیک با شعار دولت التکرونیک است که ما نیز اقدامات لازم را عملیاتی می‌کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به رضایت مردم از این نوع خدمات بیان کرد: در حال حاضر ۵۵ مورد از خدمات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به صورت الکترونیکی به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود و در نتیجه رضایت مردم را به دنبال داشته است.

وی با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری ویروسی کرونا اظهار کرد: تحقق خدمات الکترونیک علاوه‌بر تاثیر در کاهش هزینه‌ها در بحث جلوگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا نیز موثر است و به عنوان یکی از برنامه‌های پیشگیرانه نیز محسوب می‌شود

نظر شما