شناسهٔ خبر: 40937765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان شرقی ۵۰ هزار بسته معیشتی پروتئینی توزیع می‌کند

گروه استان‌ها- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان شرقی با اشاره به توزیع ۲۸ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان گفت: در مرحله دوم نیز ۵۰ هزار بسته معیشتی پروتئینی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

مصباح ربّانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، بابیان اینکه تمام امکانات خود را از بدو شیوع کرونا به‌کار گرفتیم و تا پایان کرونا در کنار محرومین خواهیم بود، اظهار داشت: این ستاد در راستای خدمت‌رسانی به اقشار مستضعف و محروم جامعه در ایام کرونا، فعالیت‌های مختلفی داشته است.

وی از پخش 28 هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان خبر داد و ابراز داشت: جهت لبیک‌گویی به فرامین مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مواسات و همدلی، از اواسط ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر این بسته‌های معیشتی توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان شرقی عنوان کرد: هر بسته معیشتی به ارزش ریالی 300 هزار تومان بود که شامل 8 قلم جنس از قبیل مرغ، برنج، روغن، رب، نخود، لوبیا و غیره بود.

وی به شروع مرحله دوم پخش بسته‌های معیشتی اشاره کرد و گفت: در این مرحله 50 هزار بسته معیشتی که شامل 100 هزار مرغ می‌شود، توزیع خواهد شد که در سطح کشور نیز 4 میلیون بسته پروتئینی که شامل 8 میلیون قطعه مرغ است، پخش می‌شود.

ربّانی خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی بین افراد حاشیه‌نشین شهر تبریز و دیگر شهرستان‌های استان پخش شد؛ در کنار نیازمندان افرادی که کسب‌وکار آن‌ها از کرونا آسیب‌دیده بود و سرمایه و درآمد دیگری نیز نداشتند از این بسته‌های معیشتی دریافت کردند.

وی گفت: بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی، سمن‌ها، خیریه‌ها، متولیان صنوف و انجمن‌های مردم‌نهاد پخش شد؛ مساجد و هیئات مذهبی هم به‌عنوان کانون‌های فرهنگی دوشادوش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کمک کردند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در آذربایجان شرقی تأکید کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، در بحث‌های تهیه و توزیع تجهیزات مبارزه با کرونا از قبیل ماسک و... نیز اقداماتی صورت پذیرفت و به برخی از کارگاه‌های تولید ماسک، کمک‌های قابل توجهی ارائه کردیم تا کمبود روزهای نخست ماسک برطرف شود.

انتهای پیام/114/ش

نظر شما