شناسهٔ خبر: 4093290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

هافبک برزيلي فوتبال پرسپوليس غائب بزرگ ديدار با النصر

بازيکن برزيلي تيم پرسپوليس امروز از ناحيه سر مورد عمل جراحي قرار مي‌گيرد.

صاحب‌خبر -

فرناندو گابريل هافبک برزيلي فوتبال پرسپوليس که روز گذشته در ديدار تيم‌هاي نفت مسجد سليمان و پرسپوليس از ناحيه سر به شدت آسيب ديد امروز تحت عمل جراحي قرار خواهد گرفت.

گابريل شب گذشته و پس از عزيمت به تهران همراه با کادر پزشکي تيم پرسپوليس به بيمارستان آتيه رفت و بعد از تشخيص پزشکان متخصص و گرفتن سي‌تي‌اسکن امروز ظهر مورد عمل جراحي قرار خواهد گرفت و اين احتمال وجود دارد که چند هفته‌آي را دور از ميادين باشد.

ميثم عليپور در گفت‌وگو با فارس، در خصوص وضعيت مصدوميت فرناندو گابريل بازيکن برزيلي تيم پرسپوليس گفت: ديروز در اوايل نيمه اول فوتبال نفت مسجد سليمان به علت ضربه شديدي که بازيکن حريف با آرنج به پيشاني گابريل زد اين بازيکن دچار شکستگي شديد در استخوان پيشاني شد به نحوي که از نظر ظاهر اين موضوع کاملاً مشخص بود.

وي ادامه داد: اقدامات اوليه خارج کردن اين بازيکن از زمين و بردن به بيمارستان و همچنين چک کردن وضعيت هوشياري و عملکرد چشم اين بازيکن بود که انجام شد و براي تکميل درمان بعد از حضور در تهران گابريل را به بيمارستان آتيه برديم و بعد از گرفتن سي‌تي‌اسکن مشخص شد که شکستگي همراه با جابه جايي استخوان بالاي حفره چشم همراه بوده و نياز به جراحي دارد.

فيزيوتراپ تيم پرسپوليس خاطرنشان کرد: دکتر کامبوزيا پزشک جراح بيمارستان آتيه در اين باره تشخيص داد که امروز بايد گابريل عمل شود و با اين شرايط اين بازيکن قطعاً ديدار با النصر را از دست داد هرچند که خدا را شکر مي‌کنيم که بينايي گابريل آسيب نديد.

با اين حساب اين بازيکن برزيلي که از مهره‌هاي تاثيرگذار چند وقت اخير پرسپوليس بود ديدار حساس اين تيم مقابل النصر عربستان در ليگ قهرمانان آسيا را از دست خواهد داد.

نظر شما