شناسهٔ خبر: 40922550 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

مدیرعامل شستا:

2 درصد دیگر سهام شستا وارد بورس می‌شود

مدیرعامل شرکت شستا در مراسم کلنگ‌زنی کارخانه دولومیت نهاوند گفت: شرکت شستا ۳۷ هزار میلیارد تومان در طرح‌های اقتصادی و عمرانی کشور سرمایه‌گذاری کرده است.

صاحب‌خبر -

 محمد رضوانی‌فر، در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی کارخانه دولومیت نهاوند در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: 10 درصد از سهام شرکت شستا وارد بازار بورس شده است و به زودی دو درصد دیگر آن نیز وارد این بازار می‌شود.
مدیرعامل شرکت شستا بیان کرد: امروز در نهاوند با کلنگ‌زنی کارخانه دولومیت این شرکت 60 میلیارد تومان در صنعت نسوز کشور سرمایه‌گذاری می‌کند و این کارخانه ظرف مدت 12 ماه در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع احداث می‌شود و زمینه ‌اشتغال نزدیک به 100 نفر را فراهم می‌کند.
وی افزود: به زودی دو پروژه گاوداری شش هزار راسی در نهاوند و یکی از شهرهای استان همدان به ارزش هرکدام200 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شوند.
همچنین در این مراسم سعید  لقمانی مدیرعامل فرآورده‌های نسوز ایران نیز اظهار داشت: سالانه در کشور 100 میلیون تن دولومیت نسوز تولید می‌شود که بومی سازی دانش ساخت آجرهای نسوز کوره بلند با تلاش مهندسان جوان انجام می‌شود.
وی بیان کرد: نسوز یکی از اقلام مهم در صنعت فولاد است و تامین به هنگام یک محموله می‌تواند کارخانه فولاد را از توقف و تحمل هزینه‌های سنگین نجات دهد.

نظر شما