شناسهٔ خبر: 40922190 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شوک سیدعلی به آبی ها چند ثانیه قبل از سوت پایان

کارت قرمز فرهاد استقلال را رکورددار کرد

دقایق پایانی دیدار فولاد و استقلال تهران به جنجال کشیده شد؛ جایی که داور مسابقه علی کریمی و فرهاد مجیدی را با کارت قرمز جریمه کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی نیمه نخست دیدار فولاد و استقلال و در شرایطی که بازی متعادل دنبال می شد، یک درگیری کوچک کافی بود تا بازی به جنجال کشیده شود. در دقیقه 44 کشمکش علی کریمی هافبک استقلال و محمد آبشک همتایش در فولاد بر سر تصاحب توپ با برخورد دست کریمی به صورت آبشک همراه شد و در حالی که تصاویر تلویزیونی هم این صحنه را از دست داد اما مهدی سیدعلی داور بازی سریعا سوت توقف بازی را زد و با کارت قرمز مستقیم هافبک آبی ها را جریمه کرد.


اگرچه در تصاویر تلویزیونی واضح نبود که کریمی با چه شدتی به صورت آبشک ضربه زده، اما تشخیص سیدعلی این بود که او عمدا این ضربه را به هافبک فولاد زده و مستقیما از زمین بازی اخراجش کرد. اعتراض بازیکنان استقلال در ادامه با حرکت فرهاد مجیدی به سمت داور و داخل زمین همراه شد. سرمربی آبی ها که از داور دلیل اخراج بازیکنش را می خواست به انتقاد از این تصمیم عجولانه پرداخت و خواست که سیدعلی دلیل این کار را توضیح بدهد اما داور وقتی ورود مجیدی به داخل زمین را دید بدون توجه به واکنش سرمربی آبی ها کارت قرمز را بار دیگر از جیبش بیرون آورد و اینبار روبه روی فرهاد مجیدی گرفت تا سرمربی استقلال هم از زمین اخراج شود.


دو اخراج متوالی استقلالی ها تنش کنار زمین را بالا برد. مجیدی که باورش نمی شد در چند ثانیه اینطور با واکنش داور مواجه شده باشد، دست از اعتراض برنمی داشت و کار به جایی رسید که داود رفعتی ناظر مسابقه نیز به ماجرا ورود کرد تا بتواند مجیدی را آرام کند. در این شرایط اعتراض های نیمکت نشینان استقلال ادامه داشت و چند دقیقه ای این ماجرا به طول انجامید تا در نهایت مجیدی با همراهی سعید رمضانی راهی سکوهای ورزشگاه فولادآرنا شود.

 

 

 

 


در جریان این درگیری ها محمد دانشگر مدافع استقلال نیز از سیدعلی کارت زرد دریافت کرد و طولانی شدن موضوع باعث شد تا داور 12 دقیقه برای نیمه دوم وقت اضافه بگیرد.


این اتفاق در شرایطی افتاد که سال گذشته در جریان بازی استقلال و نفت آبادان نیز فرهاد مجیدی چنین صحنه هایی را دیده بود. در آن بازی محمدرضا اکبریان گل صحیح استقلال را آفساید تشخیص داد و در ادامه با اعتراض فرهاد مجیدی رای به اخراج این مربی از کنار زمین داد. حالا با گذشت حدود یکسال از آن بازی بار دیگر چنین اتفاقی برای مجیدی که اینبار هم لباس سفید رنگ برتن داشت، تکرار شد و حالا اگر آبی ها نتیجه را هم از دست بدهند شانس شان برای تصاحب قهرمانی مانند پارسال بسیار کم خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


استقلال با اخراج ۲ سرمربی متفاوت، رکورددار شد

فرهاد مجیدی که پس از اعتراض به عملکرد سیدعلی داور بازی استقلال با فولاد از روی نیمکت تیمش اخراج شد، علاوه بر اینکه باید بازی با سایپا را همچون شاگردش علی کریمی از روی سکوها نظاره کند، استقلال را صاحب رکورد عجیبی کرد.


در هفته‌ی پنجم لیگ برتر و در بازی ذوب آهن و استقلال، بیژن حیدری داور آن مسابقه، آندره آ استراماچونی را از روی نیمکت استقلال اخراج کرد و پس از جدایی استراما از استقلال و جایگزینی فرهاد با او، حالا مجیدی هم در پنجمین تجربه‌اش در لیگ برتر امسال، از روی نیمکت استقلال اخراج میشود تا هر دو سرمربی این فصل استقلال، مزه ی اخراج را چشیده باشند.

نظر شما