شناسهٔ خبر: 40920486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس اتاق بازرگانی قزوین:

صنایع قزوین سال سختی را پیش رو دارند

قزوین-رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و نهایتا کرونا موجب شد تا ضعف اقتصاد کشور بیش از پیش نمایان شود از این رو می‌توان انتظار داشت که صنایع استان قزوین سال سختی را پیش رو دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی بخشنده  بعد از ظهر چهارشنبه در همایش بیانیه گام دوم انقلاب، جهش تولید و امنیت فراگیر مناطق صنعتی که در فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این که امروز بخواهیم در خصوص صنایع قزوین و ویژگی‌ها و توانمندی‌های این صنعت صحبت کنیم قطعا حرکتی نادرست است چرا که با همه توانمندی‌ها باید بپذیریم شرایط ویژه‌ای در کشور حاکم است و موقعیت صنایع امروز با همه زمان‌های دیگر متفاوت است.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین بیان کرد: تحقق جهش تولید نیز به عنوان یک نقشه راه و مسیر هدایت امسال پیش روی صنایع کشور قرار گرفته است و قطعا رسیدن به این امر در شرایط ویژه اقتصادی امروز کشور قدری دشوار ولی دست یافتنی است.

بخشنده اظهار داشت: تحریم‌ها، فشارهای بین المللی و نهایتا کرونا اگرچه ضربات متعددی را به بدنه صنایع به خصوص صنایع ضعیف و در معرض آسیب وارد کرد اما امروز صنعتگران ما در میدان تولید ایستاده اند و از مبارزه و تلاش دست نمی کشند.

وی گفت: در همین شرایط نیز با تلاش هایی که صورت گرفته است کشور ایران به عنوان یک مقصد سرمایه‌گذاری تبدیل شده است که می‌تواند فرصت های شغلی و اقتصادی خوبی برای ما فراهم کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین خاطرنشان کرد: امنیت داخلی کشور در کنار نیروی کار ارزشمندی که در ایران وجود دارد موجب شده تا طرح‌های سرمایه‌گذاری موفقیت آمیزی  در استان قزوین اجرایی شود که فضا را  برای کسب و کار مطمئن و ایمن سایر سرمایه گذاران نیز فراهم کند.

بخشنده گفت: مشکلات اقتصادی  سال گذشته در کشور مدیریت شد و توانستیم حتی در روزهای سخت کرونا از رکود تولید جلوگیری کنیم و همکاری خوب صنعتگران و تولیدکنندگان استان را نیز داشتیم که موجب شد امیدوار باشیم با همه سختی‌های پیش رو امسال برای صنایع و تولید سال خوبی باشد.

نظر شما