شناسهٔ خبر: 40912130 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد

فرزام محمدعلیها

سرمربی استقلال امروز در غیاب مصدومان پرتعداد دستش برای انتخاب ترکیب اصلی این تیم حسابی بسته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری – تیم فوتبال استقلال در شرایطی امروز برای شروع دوباره لیگ برتر به مصاف فولاد می رود که مصدومان پرتعداد در این مدت حسابی فرهاد مجیدی را اذیت کرده است.

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی را می توان بدشانس ترین سرمربی لیگ برتر نامید مربی که تنها چند روز مانده به شروع بازی ها مرتضی تبریزی و رضا آذری را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته هم به دلیل ناآمادگی بازی با فولاد را از دست داده اند.

از این 4 بازیکن گذشته محمد دانشگر و میلاد زکی پور هم با وجود ناآمادگی به اهواز رفته اند و بعید است جایی در ترکیب استقلال در بازی برابر فولاد داشته اند.

با این شرایط امشب فرهاد مجیدی سیدحسین حسینی را در درون دروازه تیم خود می بیند و سیاوش یزدانی، روزبه چشمی و عارف غلامی دفاع سه نفره این تیمن را تشکیل می دهند.

اما فرهاد مجیدی برای بازی با فولاد میلیچ و وریا غفوری را به عنوان 2 بال و راست چپ در ترکیب تیم خود می بیند و مسعود ریگی و علی کریمی در پست هافبک دفاعی کمربند میانی این تیم را محکم می کنند.

آرش رضاوند امشب هافبک پشت مهاجم استقلال است و باید تلاش کند ارسلان مطهری و مهدی قائدی را در خط حمله تغذیه کند.

ترکیب احتمالی استقلال در بازی برابر فولاد به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قائدی

نظر شما