شناسهٔ خبر: 40889954 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

بورس و سهام

روند صعودی در بازار بورس/ رشد ۵۰ هزار واحدی شاخص

شاخص کل بورس در آستانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی شدن قرار دارد.

صاحب‌خبر -

در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با رشد ۴۹ هزار و ۴۶۴ واحدی به ۱ میلیون و ۳۹۱ هزار واحد رسید.

به گزارش مهر، در معاملات امروز سه شنبه ۳ تیر معاملات بورس تهران رشد ۴۹ هزار و ۴۶۴ واحدی شاخص کل رقم خورد تا در قله ۱ میلیون و ۳۹۱ هزار واحدی بایستد.

شاخص هم وزن نیز رشد ۱۱ هزار و ۱۲۴ واحدی داشت و به رکورد ۴۳۰ هزار واحد دست یافت.

ارزش بازار امروز حدود ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود ولی ارزش معاملات، رقم رکورد دست نیافتنی ۱۴ هزار و ۲۵۸ میلیارد تومان را به نام خود زد. ۱ میلیون و ۶۲۹ هزار فقره معامله نیز ثبت شد.

سه نماد فولاد، فارس و فملی با رشد مثبت ۳ تا ۴ هزار واحدی، از مؤثرترین نمادهای بازار در معاملات امروز بودند.

بازار بورس در 3 تیر 99,اخبار اقتصادی,خبرهای اقتصادی,بورس و سهام

نمادهای معاملاتی متعلق به شرکت هاي پتروشیمی با نزدیک شدن در همه نمادها به دامنه نوسان مثبت ۵ درصد، از پُربازده ترین نمادهای امروز بودند. همچنین شرکت هاي فولادی نیز در معاملات امروز توانستند به دامنه نوسان مثبت ۵ درصد نزدیک شوند.

با این حال گروه‌های مواد غذایی و کاشی و سرامیک نتوانستند در جلب نظر سرمایه گذاران موفق باشند و روز سرخ پوشی را در تابلو پشت سر گذاشتند.

همینطور صندوق های سرمایه گذاری به غیر صندوق های مرتبط با سکه و طلا که روز پرفروغی در ایجاد صف خرید داشتند، امروز را با کاهش ارزش سهام و ایجاد صف فروش به پایان رساندند.

کریستیانو رونالدو,تصاویر کریستیانو رونالدو,رژیم غذایی کریستیانو رونالدو عکس کریستیانو رونالدو و پسرش

رونالدو سال ۲۰۱۸ در یکی از مصاحبه هایش گفت که از لحاظ بدنی مثل یک بازیکن ۲۳ ساله است و اینکه می خواهد تا ۴۰ سالگی فوتبال بازی کند. هرچند رونالدو گاهی از پیتزا و نیز مواد غدایی نه چندان مناسب برای یک ورزشکار استفاده می کند ولی او با تمرینات سخت هرگز اجازه نداده است تا بدنش از فرم همیشگی خود خارج شود.

نظر شما