شناسهٔ خبر: 40883267 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فستیوال ها و جشنواره های هنری

کرونا مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۱ را هم به تعویق انداخت

مراسم «گلدن گلوب ۲۰۲۱» به دلیل کرونا به تعویق افتاد.

صاحب‌خبر -

مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب که معمولاً ژانویه برگزار می شود، به دنبال به تعویق افتادن مراسم اسکار ۲۰۲۱ تا آوریل آینده، دو ماه عقب افتاد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، گلدن گلوب ۲۰۲۱ بعد از عقب افتادن مراسم اسکار، مثل بسياري از مراسم اهدای جوایز دیگر، با تاخیری دو ماهه برگزار خواهد شد.

به این ترتیب گلدن گلوب ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ (۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۹) برگزار خواهد شد. پيشتر در این تاریخ جدید قرار بود مراسم اسکار ۲۰۲۱ برگزار شود.

اگرچه تاریخ برگزاری گلدن گلوب هفتاد و هشتم به صورت رسمی اعلام نشده بود، ولی این مراسم معمولاً اوایل ژانویه برگزار می شود.

مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۱,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,جشنواره

تینا فی و امی پولر پیشتر بعنوان مجری مراسم سال آینده معرفی شده بودند.

این در حالیست که در ماه مارس، گلدن گلوب اعلام کرده بود به دلیل شیوع کرونا (corona) و تعطیلی سینماها، فیلم ها حتی اگر ابتدا در سالن های سینما روی پرده نرفته باشند، میتوانند برای گلدن گلوب رقابت کنند.

هفته پیش اعلام شد جوایز بفتا نیز به دلیل پاندمی کرونا به تعویق افتاده است و بفتای ۲۰۲۱ دو هفته زودتر از اسکار و ۱۱ آوریل برگزار می شود.

کریستیانو رونالدو,تصاویر کریستیانو رونالدو,رژیم غذایی کریستیانو رونالدو عکس کریستیانو رونالدو و پسرش

رونالدو سال ۲۰۱۸ در یکی از مصاحبه هایش گفت که از لحاظ بدنی مثل یک بازیکن ۲۳ ساله است و اینکه می خواهد تا ۴۰ سالگی فوتبال بازی کند. هرچند رونالدو گاهی از پیتزا و نیز مواد غدایی نه چندان مناسب برای یک ورزشکار استفاده می کند ولی او با تمرینات سخت هرگز اجازه نداده است تا بدنش از فرم همیشگی خود خارج شود.

نظر شما