شناسهٔ خبر: 40869483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون صمت مازندران:

کارآفرینی و اشتغال لازمه جهش تولید است

نوشهر - معاون سازمان صمت مازندران گفت: جهش تولید درسایه توجه به اشتغال و کارآفرینی قابل تحقق است و باید موانع فراروی را حل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، جهانگیر بایی لاشکی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح پالایشگاه کارخانه آسفالت در نوشهر با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید اظهار داشت: نامگذاری سالانه نشانه اهمیت حوزه تولید در اشتغال، کارآفرینی و مسائل مرتبط با رفاه اجتماعی است.

وی افزود: مقدمه توسعه از اقتصاد شروع می شود از اینرو نامگذاری سالانه با کلید واژه تولید و رونق همراه شده است.بایی لاشکی با اشاره به اینکه با نوعی جنگ اقتصادی مواجه هستیم، از فعالان اقتصادی به عنوان سربازان جبهه اقتصادی یاد کرد و گفت: این نشان می دهد حوزه تولید و صنعت امری بسیار مهم است.

علی امانی شهردار نوشهر نیز با بیان اینکه افتتاح مجموع پالایشگاهی کارخانه آسفالت دال گستر، مجموعه ارزشمند در منطقه محسوب می شود، افزود: امروزه ورود به توسعه صنعتی نوعی عشق و تعصب به منطقه محسوب می شود.

وی با اظهار اینکه صنعت به عنوان یک تولید پایدار در سبد اشتغال و توسعه منطقه نقش بسزایی دارد، گفت: کیفیت تولید از جمله ارکان مهم در حوزه اقتصاد محسوب می شود.

وی گفت: کارخانجاتی نظیر دال گستر بازوانی قدرتمند برای مدیریت شهری به شمار می روند و باید مورد حمایت و توجه قرار گیرند.

نظر شما