شناسهٔ خبر: 40864548 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

اخبار بازار خودرو

عرضه خودروهای بنزین سوز با استاندارد یورو 5 توسط ایران خودرو

معاون ایران خودرو اعلام کرد که خودروهای بنزین سوز با استاندارد یورو۵ تولید و عرضه می شود.

صاحب‌خبر -

طراحی و تکوین محصول شرکت ایران خودرو با اشاره به سرمایه گذاری ۱۰میلیون دلاری ایران خودرو در ارتقای استاندارد آلایندگی یورو ۴ به ۵، از شماره گذاری تمامی محصولات ایران خودرو از ابتدای سال با استاندارد یورو ۵ خبر داد.

به گزارش عصر ایران، کیانوش پور مجیب گفت: طبق ابلاغیه سازمان محیط زیست شرکت هاي خودروساز باید از ابتدای سال ۹۹ محصولات خودرا با استاندارد آلایندگی یورو ۵ تولید کنند.

او توضیح داد: با توجه به اینکه ایران خودرو ۳۲ مدل و کلاس محصول تولید می کند، برای رسیدن به استانداردهای یورو ۵ نیازمند تعاریف پروژه های متعددی بوده است.

او با اشاره به اینکه ایران خودرو از سال ۹۷ پروژه های ارتقای آلایندگی محصولات خود را از یورو ۴ به یورو ۵ آغاز کرده، اظهار‌کرد: تولید انبوه ۲۰۶ هاچ بک با استاندارد یورو ۵ از آذرماه سال پیش شروع شده است.

پور مجیب از دریافت مجوز شماره گذاری از محیطزیست هم خبرداد و اظهار‌کرد: برای تمامی محصولات بنزین سوز ایران خودرو از آغاز سال ۹۹ مجوز شماره گذاری با استاندارد آلایندگی محیطزیست اخذ شده است.

خودروهای بنزین سوز با استاندارد یورو 5,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,بازار خودرو

پورمجیب از تقاضای مهلت یک ساله برای ارتقای استاندارد آلایندگی محصولات دوگانه سوز خبرداد و گفت: تنها مشکلی که ایران خودرو در حوزه شماره گذاری خودرو و استاندارد آلایندگی یورو ۵ با آن رو به رو است، خودروهای گازسوز سواری و وانت دوگانه سوز است که در این زمینه نیز برنامه های بهبود متناسب برای ارتقای استانداردها صورت گرفته است.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو گفت: هر پروژه ارتقاء از یورو ۴ به یورو ۵ هزینه بسیار زیادی دارد. هزینه کالیبراسیون هر خودرو حداقل ۳۰۰ هزار دلار است که ایران خودرو  و زنجیره تامین آن تاکنون ۱۰ میلیون دلار در این حوزه سرمایه گذاری کرده اند.

کریستیانو رونالدو,تصاویر کریستیانو رونالدو,رژیم غذایی کریستیانو رونالدو عکس کریستیانو رونالدو و پسرش

رونالدو سال ۲۰۱۸ در یکی از مصاحبه هایش گفت که از لحاظ بدنی مثل یک بازیکن ۲۳ ساله است و اینکه می خواهد تا ۴۰ سالگی فوتبال بازی کند. هرچند رونالدو گاهی از پیتزا و نیز مواد غدایی نه چندان مناسب برای یک ورزشکار استفاده می کند ولی او با تمرینات سخت هرگز اجازه نداده است تا بدنش از فرم همیشگی خود خارج شود.

نظر شما